حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
گزارش کامل از راهپیمایی بزرگ روز قدس + حاشیه‌ها و قطعنامه پایانی
  • ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت: 21:11
  • شناسه : 1739
    بازدید 5
    0

    سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ سوم مردادماه ۱۳۹۳ مصادف با ۲۷ رمضان ۱۴۳۵ در سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی با حضوری گسترده در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.  به گزارش رمضان به نقل از ایسنا این راهپیمایی در تهران نیز از […]

    پ
    پ

    سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ سوم مردادماه ۱۳۹۳ مصادف با ۲۷ رمضان ۱۴۳۵ در سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی با حضوری گسترده در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

     به گزارش رمضان به نقل از ایسنا این راهپیمایی در تهران نیز از ساعت «۱۰:۳۰ صبح » ازتمامی مسیرهای نُه‌گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه( دانشگاه تهران ) با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه، و با شعار محوری “روز جهانی قدس تمرکز بر آرمان فلسطین، پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و بیزاری از رژیم اشغالگر قدس ” به سمت میعادگاه نماز جمعه برگزار و در پایانقطعنامه ۱۰ بندی راهپیمایی قرائت شد.

    صلاح‌ زواوی سفیر فلسطین و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه سخنرانان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در روز جهانی قدس بودند.

    خطیب نماز جمعه روزقدس در تهران نیز آیت‌الله سیداحمد خاتمی بود.

    برگزاری روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی و جنایاتش علیه نوار غزه در ایران و دیگر کشورها در رسانه‌های جهانبازتاب گسترده‌ای داشت.

    در راهپیمایی روز قدس ۹۳ حضور تمامی اقشار مردمی از کودک و نوجوان و زن و مرد، پیر و جوان و هم‌چنین گروه‌های مختلف سیاسی، شخصیت‌های کشوری و لشکری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از جمله ، سیدمرتضی بختیاری معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی معاون اول رییس قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ،سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، آیت‌الله آملی‌لاریجانی رییس قوه قضاییه، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،سیدحسین هاشمی استاندار تهران، کمال خرازی عضو شورای راهبردی روابط خارجی، طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، حجت‌الاسلام علی یونسی مشاور رییس جمهور، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، شهیندخت ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان ، علی‌اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، امیر سرتیپاحمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس‌جمهور، آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا ، سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه کشورمان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان ، عزت‌الله ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما، علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ،آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد باقرنوبخت سخنگوی دولت، غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران، حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، حجت‌الاسلام المسلمین منتظری رییس دیوان عدالت اداری، علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات، آیت‌الله محمد ری‌شهری ولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده کل نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام و والمسلمینمحمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ، سیدمرتضی بختیاری معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور و وزیر پیشین دادگستری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید صدرالدین شریعتی محمدباقر قالیباف شهردار تهران، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و … حضور چشمگیری داشتند.

    * به پیشنهاد نمایندگان پارلمان‌های حاضر در اجلاس تروئیکای بین‌المللی مجالس اسلامی که هفته گذشته در تهران برگزار شد، روز قدس امسال در حمایت از مردم مظلوم غزه به‌عنوان عزای عمومی اعلام شد.

    * در این راهپیمایی مردم با شعارهای “نصر من الله و فتح قریب”، “سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن”، “الله اکبر”، ” مرگ بر اسراییل” به مسیرهای راهپیمایی پیوسنند.

    * صندوق‌های کمک به مردم غزه در طول مسیر‌های راهپیمایی در نظر گرفته شده بود.

    * براساس اعلام ستاد مرکزی قدس و انتفاضه، برای پوشش خبری این روز تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی که ۲۱۰ تن از آنها از عکاسان و خبرنگاران خارجی و بقیه از داخل هستند درخواست داشتند . همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی فعالیت داشتند.

    * حمایت جامعه کارگری از غزه با شعار «مهربانی با غزه»

    عده‌ای از اعضای جامعه کارگری با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام داشته و با آنان ابراز همدردی کردند.

    به گزارش ایسنا، این کارگران کلاه‌های متحد‌الشکلی بر سر داشتند که روی آن شعار «مهربانی با غزه» درج شده بود.

    همچنین این کارگران پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: ما کارگران انقلاب اسلامی با کارگران، کودکان و زنان فلسطینی ابراز همدردی و همیاری می‌نماییم.

    به گزارش ایسنا این کارگران با کلاه‌های متحدالشکل و شعارهای خود در خصوص با غزه و فلسطین همراهی می‌کردند و به شدت موردتوجه حاضران در راهپیمایی روز جهانی قدس قرار گرفتند.

    * نامه کانون وکلای دادگستری به بان‌کی‌مون در بین راهپیمایان توزیع می‌شود.

    * برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع “غزه”

    نمایشگاه نقاشی با موضوع غزه و حضور ده‌ها نقاش در میدان انقلاب برگزار شد.

    به گزارش ایسنا، همزمان با روز جهانی قدس، و در حاشیه راهپیمایی این روز، ده‌ها نقاش آثار نقاشی خود با موضوع غزه را در میدان انقلاب به نمایش گذاشتند. این آثار شامل کاریکاتور، نقاشی و خطاطی است.

    برخی از این نقاشان نیز همزمان با برگزاری راهپیمایی در حال اجرای آثار خود بودند..

    این نمایشگاه با موضوع مهربانی با غزه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

    * حضور چهره‌های سینمایی در راهپیمایی روز قدس مشهود است.

    * نواختن سازهای سنتی آبادانی‌ها /آتش‌ زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی

    در حاشیه راهپیمایی مراسم روز قدس در تهران جمعی از آبادانی‌های مقیم تهران به نواختن سازهای سنتی خود به نشانه عزا و سوگواری پرداختند.

    به گزارش خبرنگار ایسنا، حضور این افراد و نواختن این سازها مورد توجه خبرنگاران و همچنین راهپیمایی‌کنندگان قرار گرفت.

    * همچنین در این مراسم پرچم‌هایی از حزب‌الله و مقاومت فلسطین و پلاکاردهایی که روی آن شعارهایی درباره حمایت از مردم فلسطین نوشته شده است در دستان راهپیمایی‌کنندگان قرار دارد.

    * پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمع راهپیمایی‌کنندگان به آتش کشیده شد و نمادهایی از عروسک‌های موشه یعالون و سایر سران رژیم صهیونیستی به نشانه اعتراض در دستان آنها قرار دارد.

    مردم شعار دادند الله اکبر، حمایت از فلسطین جهاد اکبر ماست، نصر من الله و فتح قریب.

    حضور نیروهای امدادگر و آتش‌نشان و نیروی انتظامی در حاشیه این مراسم بسیار به چشم می‌خورد.

    * عروسک‌های نماد کودکان کفن‌پوش غزه در دست مادران ایرانی

    به گزارش ایسنا، مستقر در بلوار کشاورز تقاطع خیابان فلسطین تا خیابان حجاب راهپیمایان و خیل عظیم نمازگزاران روز قدس با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم غزه و انزجار خود از اقدامات رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و مردان و کودکان بی‌دفاع این شهر اعلام کردند.

    * نمازگزاران و راهپیمایان با سردادن شعار غزه غزه مقاومت مقاومت، کرانه باختری به پاخیز برادرت کشته شد کرانه باختری، جنگ مسلحانه ، با کوشش مسلمین قدس رها می‌شود، اسلام پیروز است، اسرائیل نابود است ،فریاد رهبر ما مرگ بر آمریکا، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است ،سازش ما با آمریکا محال است با مردم غزه و فلسطین اعلام همبستگی کردند.

    * همچنین در این مسیر راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم‌هایی در حمایت از فلسطین و مردم غزه از جمله فلسطین پاره تن اسلام است،‌ تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد شود، پلاکاردهایی از سوی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از کودکان غزه، پرچم‌هایی مزین به شعارهای نصر من الله و فتح قریب،‌ لبیک یا خامنه‌ای، القدس لنا و نیز پرچم فلسطین که در دست راهپیمایان به وفور به چشم می‌خورد.

    به گزارش ایسنا با توجه به برگزاری آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان تمام خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران، محل برگزاری نماز جمعه که برای اقامه نماز درنظر گرفته‌ شده‌اند مملو از نمازگزارانی است که از ساعت‌های اولیه صبح در خیابان‌ها حضور پیدا کردند. همچنین قشرها و گروه‌های مختلف مردم از جمله ورزشکاران، معلمان، پزشکان نیز با پرچم‌های در دست و یا لباس‌های متحدالشکل در راهپیمایی روز قدس شرکت و با مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام همبستگی کردند.

    * نیروهای امدادی و نیروی انتظامی و همچنین آتش‌نشانی در تمامی خیابان‌های اطراف میدان فلسطین و دانشگاه تهران شرایط مناسب را برای نمازگزاران و راهپیمایان فراهم کردند. حضور خانواده‌های تهرانی که در کنار یکدیگر به راهپیمایی آمده‌اند چشمگیر است. تعدادی از زنان راهپیما عروسک‌ نماد کودکان مظلوم غزه و فلسطین که بی‌گناه کشته شده‌اند را در دست داشتند. همچنین تعدادی دیگر از زنان و مادران ایرانی نماد کودکان کفن‌پوش غزه را در دست داشتند.

    * گفتنی است خودروهای آتش‌نشانی با پاشیدن آب بر سر راهپیمایان از گرمای بالای ۴۰ درجه تهران می‌کاستند. مردم تهران با وجود گرمای شدید و روزه‌داربودن حضور چشمگیری در راهپیمایی روز قدس داشتند. همچنین مقامات و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشورمان به جمع راهپیمایان پیوستند.

    * در مسیر راهپیمایی گروه‌های مختلف مردم پرچم‌های اسرائیل را به آتش کشیدند.

    * حضور کفن‌پوشان در راهپیمایی /در دست داشتن تصاویر کودکان مجروح غزه

    تعدای از حاضران در راهپیمایی روز قدس امسال کفن بر تن کرده بودند.

    به گزارش ایسنا، این افراد که بر روی کفن‌هایی که بر تن کرده بودند شعارهایی در حمایت از غزه و لبنان نوشته شده بود با در دست داشتن تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به صورت پراکنده در میان تظاهرکنندگان روز قدس امسال به چشم می‌خوردند.

    * نکته قابل توجه که راهپیمایی امسال را تا حدی با راهپیمایی روز قدس سال‌های گذشته متفاوت می‌کرد حضور جمع کثیری از جوانان و نوجوانان از اقشار مختلف است که پلاکاردهایی با تصاویر کودکان مجروح فلسطینی در دست داشتند.

    * ایجاد باشگاه دانش‌آموزان ضدصهیونیستی برای حمایت از غزه

    باشگاه دانش‌آموزان ضدصهیونیستی توسط انجمن اسلامی دانش‌آموزان ایجاد شد.

    به گزارش ایسنا، در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، انجمن اسلامی دانش‌آموزان برای حمایت از مردم غزه در برابر جنایات اسرائیل باشگاه بین‌المللی دانش آموزان ضد صهیونیست را ایجاد کرد.

    برنامه‌های این باشگاه عبارتند از: روشنگری و مطالبه‌گری از نهادهای بین‌المللی تا محاکمه و مجازات جنایتکاران و حامیان فجایع غزه، تولید محصولات و برنامه‌های فرهنگی و هنری تا برگزاری رفراندوم برای آزادسازی قدس، ایجاد کمپین‌های ضداسرائیلی تا برگشت آوارگان فلسطینی به وطن، ایجاد فضای تولید فکر و ایده نو در چگونگی مبارزه با صهیونیسم.

    این باشگاه در حال عضوگیری در ایران و سایر کشورها از طریق سایت www.internationel anti – Zionism studenpf club

    * به آتش کشیده شدن ماکت دیش ماهواره منقوش به پرچم رژیم صهیونیستی

    در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران ماکت یک دیش ماهواره که منقوش به پرچم رژیم صهیونیستی بود، به آتش کشیده شد.

    به گزارش ایسنا، مستقر در تقاطع بلوار کشاورز و کارگر، جمعی از مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ماکت یک دیش ماهواره را که نقش پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا بر روی آن حک شده بود را آتش زدند.

    * قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس

    در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس قطعنامه پایانی این مراسم قرائت شد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است:

    حمد و سپاس بی پایان قادر متعال را که به ما توفیق داد تا پس از درک ایام و لیالی نورانی ماه ضیافت الهی، به یمن میراث گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) با حضور شکوهمند و پرصلابت در آوردگاه بزرگ روز جهانی قدس بار دیگر عزم و اراده مستحکم خود در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را در معرض دید جهانیان قرار دهیم.

    سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ(سوره اسرا آیه۱)

    حمد و سپاس بی پایان قادر متعال را که به ما توفیق داد تا پس از درک ایام و لیالی نورانی ماه ضیافت الهی، به یمن میراث گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) با حضور شکوهمند و پرصلابت در آوردگاه بزرگ روز جهانی قدس بار دیگر عزم و اراده مستحکم خود در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را در معرض دید جهانیان قرار دهیم.

    اکنون که با گذشت ۳۵ سال از ابتکار معجزگون و آینده نگرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و راهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) آرمان آزادی بیت المقدس فراتر از مرزهای جهان اسلام، جغرافیای تحت سیطره‌ی قدرت‌های سلطه‌گر را تحت تاثیر قرار داده و با همراه ساختن جوامع و ملت‌های حق طلب، عدالت خواه و ظلم ستیز، رؤیای صهیونیستی “تسلط از نیل تا فرات” و تحقق “خاورمیانه بزرگ” باطل شده است و جبهه مقاومت اسلامی و نهضت ضد استکباری با اقتدار و صلابت در حال عبور هوشمندانه از پیچ تاریخی و حصول آمادگی برای نقش‌آفرینی در ساختار و هندسه آتی جهان هستند؛ ما ملت روزه‌دار ایران اسلامی با توکل خداوند متعال و امید به عنایت حضرت ولی عصر (عج) با حضور در راه‌پیمایی عظیم و دشمن شکن روز جهانی قدس که نماد وحدت و اراده مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عرصه‌ای برای تجلی مکتب مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی است، مواضع خود را با بانگ رسای تکبیر به جهانیان اعلام می‌داریم:

    ۱- ما ملت روزه دار و انقلابی ایران، آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت ساز حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای جهان اسلام دانسته و از هیچگونه حمایت مادی و معنوی در راستای تحقق این آرمان مقدس دریغ نخواهیم کرد.

    ۲- ما ملت مسلمان و انقلابی ایران، ضمن محکوم نمودن حمله ددمنشانه صهیونیست‌ها علیه مسلمانان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را مصداق “جنایت جنگی” و نسل‌کشی دانسته و از مجامع جهانی حقوق بشری و نیز کشورهای سازمان همکاری اسلامی و سایر نهادها و سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم با پرهیز از اعلام مواضع خنثی و بی اثر، در راستای محکومیت و مجازات سران رژیم جعلی صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی- اتخاذ تصمیم های جدی و عملی را در دستور کار خود قرار دهند.

    ۳- ما ملت موحد و متحد ایران اسلامی، فتنه داعش و جنگ تروریست‌های تکفیری- بعثی در عراق و سوریه را جنگ نیابتی آنها از سوی نظام سلطه و حاصل نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه برای تضعیف محور مقاومت اسلامی ، دامن زدن به اسلام هراسی و ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمین دانسته و قاطعانه اعلام می‌کنیم که آحاد امت اسلامی با تبعیت از قرآن کریم و تعالیم پیامبر اعظم (ص) همچون “بنیان مرصوص” و در صفی واحد برابر توطئه های استکبار ایستاده و اجازه نخواهند داد دشمنان اسلام با مسئله سازی های انحرافی ظرفیت‌های جهان اسلام و مسلمانان را از توجه به قدس و فلسطین منحرف سازند.

    ۴- ما ملت مسلمان ایران؛ وحدت، همگرایی و یکپارچگی گروههای فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی را از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و الزامات دست‌یابی به آرمان آزادی قدس شریف و اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین مقدس فلسطین دانسته و ضمن ابراز مسرت از توافقات اخیر حماس و فتح، از آنان انتظار داریم با هوشیاری و هوشمندی اجازه ندهند دشمنان ملت فلسطین با ترفندها و حیله‌های شیطانی فرصت راهبردی فراهم شده برای تقویت جبهه مقاومت علیه صهیونیست‌ها را هدر دهند .

    ۵- ما ملت یکپارچه و متحد ایران ، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و تلاش برای محو غده سرطانی اسراییل را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و یگانه راه مقابله‌ی پیروزمند و افتخارآمیز با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی را الگوی مقاومت حزب الله و حماس در جنگ های ۳۳ روزه ، ۲۲ روزه، ۸ روزه و نیز جنگ جاری در باریکه‌ی غزه می دانیم.

    ۶- ما ملت مسلمان و وظیفه شناس ایران، مهار بحران های منطقه‌ای از جمله فتنه داعش و دیگر گروههای تکفیری در سوریه و عراق را انحلال و زوال رژیم صهیونیستی و خروج صهیونیست های غاصب از سرزمین های اشغالی دانسته و با تاکید بر بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط جهان و برگزاری یک همه پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت آینده این کشور، هرگونه راه حل دیگر برای تداوم حیات اهریمنی دولت جعلی اسراییل را محکوم به شکست می دانیم.

    ۷- ما ملت مسلمان و روزه دار ایران، یهودی سازی سرزمین‌های اشغالی و تلاش‌ برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین که متأسفانه در سکوت و بی توجهی محض مجامع جهانی مدعی حقوق ملت‌ها! و نیز برخی دولت‌های عربی- اسلامی منطقه پی‌گیری می‌شود را به شدت محکوم نموده و از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطع و عملی مانع تداوم این توطئه خطرناک شوند.

    ۸- ما ملت روزه‌دار و مسلمان ایران با ستایش نقش آفرینی مرجعیت دینی و علما، اندیشمندان و شخصیت‌های تاثیرگذار در جوامع اسلامی برای آگاهی بخشی به امت اسلامی و خنثی سازی توطئه صهیونیستی برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و ایجاد جنگ مذهبی، از آحاد امت اسلامی می‌خواهیم با حفظ وحدت و انسجام اسلامی و تقویت استحکام جبهه ضد خشونت و برادر کشی، اهداف و راهبردهای دشمن را باطل و عقیم سازند.

    ۹- ما ملت انقلابی و روزه‌دار ایران ضمن حمایت از انقلاب‌های مردمی ملت‌های منطقه و تاکید بر خاموشی ناپذیری شعله‌های دشمن سوز بیداری اسلامی، جنایات آل خلیفه و آل سعود علیه شیعیان مظلوم بحرین و نیز اقدامات وحشیانه علیه مردم میانمار، پاکستان، افغانستان و یمن را که متأسفانه در سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر صورت می‌پذیرد را به شدت محکوم کرده و آنرا نقشه شیطان بزرگ و اقدامی در جهت تأمین اهداف و منافع نامشروع دشمنان اسلام می‌دانیم.

    ۱۰- ما ملت مسلمان و ولایت مدار ایران، حضور حماسی خود راهپیمایی سراسری و باشکوه قدس را فرصتی ارزشمند برای ابلاغ پیام‌های قاطع و راهبردی خود به جبهه معاندین انقلاب و نظام اسلامی به ویژه آمریکای خبیث و حیله گر و هم پیمانان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن دانسته و به آنان هشدار می‌دهیم که با عبرت از تجارب تاریخی ۳۶ ساله گذشته از ادامه رویکردها و رفتارهای اعتماد سوز، تهدیدآمیز و مغایر با حقوق مسلم و قانونی ایران اسلامی در فرایند مذاکرات هسته‌ای اجتناب نموده و با پایان بخشیدن به حمایت از فتنه گران داخلی که شعار “نه غزه نه لبنان” آنان در روز قدس سال ۸۸، هنوز خشم مقدس ایرانیان را بر می انگیزد، بدانند دولت و ملت ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنان به تعامل هوشمندانه و عدالت محور با جهان اندیشیده و تحت فرامین معظم له در کنار نیروهای مسلح مقتدر و سلحشور، هرگونه تهدید و تعدی علیه تمامیت ارضی و منافع و امنیت ملی کشور را با پاسخ سخت، ویران گر و پشیمان‌کننده مواجه خواهند ساخت.

    و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    جمعه سوم مرداد ماه سال ۱۳۹۳ هجری شمسی

    مصادف با بیست و هفتم رمضان المبارک ۱۴۳۵ هجری قمری

    برابر با بیست و پنجم جولای ۲۰۱۴ میلادی

    مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.