حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
چرا خرما در ماه رمضان گران می شود؟ +قیمت
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 3:35
  • شناسه : 4712
    بازدید 8
    1

    برخی افراد خرما را به مدت زیادی در سرد خانه ها انبار می کنند و در آستانه ماه مبارک رمضان با عرضه آن به بازار قیمت این محصول را بالا می برند. رئیس اتحادیه بنکداران تهران علت گران شدن خرما در آستانه ماه رمضان را اتمام فصل خرما در کشور اعلام کرد. محمد آقا طاهر […]

    پ
    پ

    برخی افراد خرما را به مدت زیادی در سرد خانه ها انبار می کنند و در آستانه ماه مبارک رمضان با عرضه آن به بازار قیمت این محصول را بالا می برند.
    رئیس اتحادیه بنکداران تهران علت گران شدن خرما در آستانه ماه رمضان را اتمام فصل خرما در کشور اعلام کرد.

    محمد آقا طاهر رئیس اتحادیه بنکداران تهران در گفت و گو با اتاق خبر، با اشاره به اتمام فصل خرما گفت: در حال حاضر تمامی بار خرما که در سردخانه ها انبار بودند وارد بازار شده است. با اینکه در تمامی کشور های اسلامی در ماه مبارک رمضان تلاش ها بر این است که قیمت مواد غذایی کاهش پیدا کند، در ایران اینگونه نیست و متاسفانه شاهد هستیم که در آستانه ماه رمضان در ایران قیمت های برخی از اقلام خوراکی افزایش پیدا می کند.

    آقا طاهر با اشاره به فعالیت های افراد دلال در این حوزه، گفت: با توجه به هزینه های سردخانه ها، افزایش قیمت خرما بیش از حد انتظار است و به نظر می رسد که افراد دلال در این کار دست دارند.

    وی قیمت خرما را به صورت عمده فروشی به این صورت اعلام کرد: قیمت خرمای درجه ۳، بین ۶۵۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان، قیمت خرمای درجه ۲ را بین ۷۵۰۰ تا ۸۵۰۰ و خرمای درجه ۱ بین ۹۵۰۰ تا ۱۰۵۰۰ است. به این مبالغ در حدود ۱۲ تا ۱۵ درصد نیز افزایش قیمت در صورت خرده فروشی نیز باید اضافه کرد.

    رئیس اتحادیه بنکداران تهران در بخش دیگری در مورد علت افزایش قیمت پنیر اعلام کرد: به نظر می رسد که علت گران شدن پنیر، خریداری شیر مصرفی برای تولید این محصول به قیمت بالا از سوی کارخانه های تولید لبنیات است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.