حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پیام تبریک اوباما و کری به مناسبت آغاز ماه رمضان
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 2:37
  • شناسه : 4701
    بازدید 6
    1

    رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، پیام‌های جداگانه‌ای را به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان صادر کردند. به گزارش تیتربرتر. به نقل از پولیتیکو، رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در پیام هایی جداگانه، فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان آمریکا و سایر کشورهای جهان تبریک گفتند. در بیانیه رئیس جمهوری آمریکا که بر […]

    پ
    پ

    رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، پیام‌های جداگانه‌ای را به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان صادر کردند.
    به گزارش تیتربرتر. به نقل از پولیتیکو، رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا در پیام هایی جداگانه، فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان آمریکا و سایر کشورهای جهان تبریک گفتند.

    در بیانیه رئیس جمهوری آمریکا که بر روی وب سایت کاخ سفید قرار گرفته است، آمده است:

    ماه جدید می آید که منادی شروع ماه مقدس رمضان است. میشل (همسر اوباما) و من برای مسلمانان آمریکا و سراسر جهان بهترین آرزوها را داریم.

    برای بسیاری این ماه فرصتی برای تمرکز بر روی رشد معنوی، تقویت ایمان،  بخشش، ایستادگی و صبر از طریق تحمل سختی هاست. هر درس در جای خودش عمیق است و در کنار هم یک اتحاد هماهنگ را شکل می دهد.

    رمضان زمانی است که در آن خانواده ها و جوامع برای افطار و عبادت دور هم جمع می شوند و سنت های غنی و متنوع جوامع مسلمان و فرهنگ اسلامی را نشان می دهند. ما هم حضور جوامع مسلمانان را به عنوان تنوعی در ملت ما مبارک می داریم.

    در حالیکه مسلمانان آمریکا این ماه مقدس را گرامی می دارند، من یادآوری می کنیم که ما همه یک خانواده‌ آمریکایی هستیم. من با تاکید با جوامع مسلمانان آمریکا در رد صداهایی که قصد محدودیت آزادی دینی و حقوق مدنی مان یا تفرقه بین ما دارند، می ایستم.

    من برای حراست از حقوق مدنی همه آمریکائیان فارغ از دین یا ظواهرشان متعهد هستم. من بر تجلیل انسانیت مشترک مان و فداکاری برای صلح و عدالت برای همه تاکید می کنم.

    در این ماه فراموش نمی کنیم که میلیونها نفر بخاطر برخورد ها و تنش در جهان بی خانمان شده اند. خیلی از مسلمانان نمی توانند رمضان را در خانه های خودشان جشن برپا کنند. ما باید به کار با هم برای کاهش آلام این افراد کمک کنیم. ما به استقبال از مهاجران و پناهندگان به کشورمان و از جمله به آنهایی که مسلمان هستند، ادامه خواهیم داد.

    در حالیکه تاکنون در زمان ریاست جمهوریم نیز انجام داده ام، دوباره از مسلمانان آمریکا در طول این ماه دعوت می کنم و درهای کاخ سفید به روی آنها باز است.

    پیام جان کری به مناسبت حلول ماه رمضان

    در همین حال، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان از طرف خود و همسرش این ماه را تبریک گفت و نوشت:

    رمضان یک ماه محبوب در اسلام است. این یک زمان مقدس نماز و روزه، مهمان نوازی و یادبود کسانی است که رفته اند.

    در این ماه صلح و نوگرایی، ما یک ماه رمضان کریم شاد برای ۱.۶ میلیون مسلمان جهان آرزو می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.