حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پلیس هندویی که مشتاق ماه رمضان است
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 3:57
  • شناسه : 3696
    بازدید 12
    1

    خانم ‘سوجاتا پاتیل’ افسر ارشد پلیس در کروادی درباندری شرقی هند که پیرو آیین هندو است، ۲۵ سال است که هر سال در ماه رمضان به همراه مسلمانان روزه می گیرد. این مقام ارشد پلیس ایالت مهاراشترا می گوید ۲۵ سال است که مانند مسلمانان هر سال مشتاق فرا رسیدن ماه رمضان هستم و به […]

    پ
    پ

    خانم ‘سوجاتا پاتیل’ افسر ارشد پلیس در کروادی درباندری شرقی هند که پیرو آیین هندو است، ۲۵ سال است که هر سال در ماه رمضان به همراه مسلمانان روزه می گیرد.
    این مقام ارشد پلیس ایالت مهاراشترا می گوید ۲۵ سال است که مانند مسلمانان هر سال مشتاق فرا رسیدن ماه رمضان هستم و به همراه دیگر مسلمانان روزه می گیرم .

    پاتیل در گفت وگو با روزنامه ‘سیاست هند’ با بیان اینکه من از کودکی مشتاق فرهنگ اسلامی شده ام تصریح کرد: برای من کلماتی با مانند مرید ، وضو و عبادت مفهوم خاصی دارد.

    این مقام ارشد پلیس گفت که در دوران کودکی به همراه پدرم به زیارتگاه بابا جمال صوفی در کلاهپور می رفتم .من روح بردباری و خلوص عرفان را از دین اسلام فرا گرفته ام.

    ‘سوجاتا پاتیل’ در مورد تاثیرات روزه بر وی که هندو است می گوید: روزه به من آرامش ، صبر و بردباری داده است.

    شیخ فخرالسلام یک مددکار اجتماعی و آشنا با پاتیل می گوید: او همه ساله درماه رمضان روزه می گیرد و شیفته فرهنگ اسلامی است .

    وی اظهار کرد: علاقه او به اسلام باعث شد که من یک نسخه قرآن کریم به او هدیه دهم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.