حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پخش زنده جمع‌خوانی‌های قرآن از تلویزیون
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 0:22
  • شناسه : 7686
    بازدید 4
    1

    بر اساس آخرین اعلام دبیر شورای معارف سیما، شبکه‌های تلویزیونی، امسال بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه رمضانی پخش خواهند کرد. به گزارش ایسنا، از مهمترین ویژه‌های رمضانی امسال، علاوه بر سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر، می‌توان به جمع‌خوانی‌های قرآن کریم اشاره کرد که از حرم‌های شریف و اماکن متبرکه در شهرهای مختلف کشور به […]

    پ
    پ

    بر اساس آخرین اعلام دبیر شورای معارف سیما، شبکه‌های تلویزیونی، امسال بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه رمضانی پخش خواهند کرد.

    به گزارش ایسنا، از مهمترین ویژه‌های رمضانی امسال، علاوه بر سریال‌ها و ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر، می‌توان به جمع‌خوانی‌های قرآن کریم اشاره کرد که از حرم‌های شریف و اماکن متبرکه در شهرهای مختلف کشور به طور زنده پخش می‌شوند.

    بر این اساس پیش از پخش سریال سر دلبران از شبکه اول، سخنان آیت‌الله سبحانی با موضوع درس‌هایی از یکی از سوره‌های جزو سی‌ام قرآن کریم پخش خواهد شد. همچنین شبکه اول مراسم جزءخوانی قرآن کریم را هر روز ساعت ۴:۴۵ تا ۶ بامداد از حرم مطهر امام رضا (ع) پخش می‌کند.

    شبکه دو سیما هم مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم را از حرم حضرت معصومه (س) ساعت ۱۱ تا ۱۲ روی آنتن می‌برد.

    شبکه سه در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه (س) را از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۶ پخش می‌کند.

    «جزء خوانی قرآن مجید» هر روز ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ارتباط زنده از حرم احمدبن موسی (ع) شاه چراغ شیراز، از جمله برنامه‌های ثابت شبکه چهار برای ماه خداست.

    «انس با قرآن» عنوان برنامه معارفی شبکه پنج سیماست که هر روز ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه با پخش یک جزء از قرآن کریم به صورت ترتیل با حضور قاریان بین المللی و ممتاز قرآن از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با مخاطبان همراه می‌شود.

    شبکه قرآن هم در ایام رمضان در چند وعده تلاوت قرآن خواهد داشت. بعد از اذان صبح ساعت ۴:۳۰ از کاشان، ساعت ۱۰:۳۰ صبح از حرم امام رضا (ع) و ساعت ۱۶ از حرم امام خمینی (ره) جزء خوانی قرآن کریم از آنتن شبکه قرآن و معارف پخش خواهد شد. پوشش محافل قرآنی و نمایشگاه‌ قرآن از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه قرآن در ماه رمضان امسال خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.