حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پاسخگویی به ۱۳۲ هزار سوال شرعی در حرم رضوی در ماه رمضان
  • ۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت: 9:35
  • شناسه : 5854
    بازدید 11
    1

    رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در دهه اول ماه مبارک رمضان از سوی این اداره به بیش از ۱۳۲ هزار سوال شرعی پاسخ داده شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اکنون روزانه […]

    پ
    پ

    رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در دهه اول ماه مبارک رمضان از سوی این اداره به بیش از ۱۳۲ هزار سوال شرعی پاسخ داده شده است.
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اکنون روزانه به ۱۰ هزار سوال شرعی از طریق سامانه ۳۲۰۲۰ پاسخ داده می‌شود، اظهار کرد: اداره پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی علاوه بر ایجاد دفاتر پاسخگویی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، برای رفاه هرچه بیش‌تر زائران و دسترسی آسان‌تر آنان به اطلاعات مورد نیاز، سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰ و پیامکی ۳۰۰۰۲۰۲۰ را راه‌اندازی کرده است که زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از آن بهره‌مند شوند.
    وی افزود: بر اساس گزارش‌های آماری، در دهه اول ماه مبارک رمضان به ۱۰ هزار سوال از طریق سامانه پیامکی، ۱۰۰ هزار سوال از طریق سامانه تلفنی و ۲۲ هزار سوال از طریق دفاتر مستقر در حرم، پاسخ داده شده است.
    رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، با اشاره به اینکه دفاتر پاسخگویی برادران در صحن آزادی، مسجد جامع گوهرشاد و مدرسه پریزاد قرار دارند، بیان کرد: در صحن آزادی، رواق‌های دارالولایه، دارالاجابه، کوثر و دارالرحمه نیز دفاتر پاسخگویی مخصوص خواهران مستقر است.
    به گفته وی سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی، پاسخگوی احکام خمس و زکات، تقلید، نماز، روزه، وصیت، وقف و ارث است و مخاطبان می‌توانند با ذکر نام مرجع ‌تقلید خود، پاسخ سؤالاتشان را بر اساس نظر آن مرجع دریافت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.