حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • ۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت: 14:35
  • شناسه : 5758
    بازدید 10
    2

     معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک […]

    پ
    پ

     معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

    حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در مشهد مقدس، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱ تا یک بامداد در صحن جامع رضوی و تمامی صحن‌ها و رواق‌های متبرکه این آستان مقدس برگزار می‌شود که این مراسم از طریق شبکه اول سیما و شبکه استانی سیمای خراسان رضوی به صورت مستقیم پخش می‌شوند.

    معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی درباره مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی برنامه سخنرانی و مراسم قرآن به سر، مهدی اکبری و مهدی سروری قرائت دعای جوشن کبیر و مهدی سروری عزاداری و مرثیه سرایی را برعهده دارند.

    حسینی درباره مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام ناصر رفیعی برنامه سخنرانی و مراسم قرآن به سر، حسین نیک‌بخت و محمد نبوی قرائت دعای جوشن کبیر و محمد نبوی عزاداری و مرثیه سرایی را برعهده دارند.

    وی درباره مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام سیدمهدی میرباقری برنامه سخنرانی و مراسم قرآن به سر، احمد واعظی و عارف قرائت دعای جوشن کبیر و مهدی سروری عزاداری و مرثیه سرایی را برعهده دارند.

    معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در شب‌های قدر تمامی اماکن متبرکه مفروش و مجهز به صوت و تصویر مراسم و کتاب دعا و مهر نماز هستند و خیابان منتهی به حرم مظهر رضوی هم در این شب‌ها مفروش می‌شوند.

    حسینی گفت: در شب‌های قدر همزمان ۳ مراسم احیا برای زائران غیرایرانی برگزار می‌شود که مراسم زائران عرب زبان در رواق دارالمرحمه، زائران اردو زبان در رواق کوثر و زائران انگلیسی زبان و آذری زبان در رواق دارالرحمه برگزار می‌شود.

    وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌های سوگواری در روزهای ۱۹ و ۲۱ رمضان سالروز ضربت خوردن و سالروز شهادت حضرت علی(ع) از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۴:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر حیدری‌کاشانی در رواق امام خمینی(ره) و حجت‌الاسلام محسن قرائتی از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ در صحن جامع رضوی این مکان مقدس برگزار می‌شود و در این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، گروه‌های همخوانی و شعرای آئینی به عزاداری و مرثیه سرایی، اجرای تواشیح و شعرخوانی می‌پردازند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.