حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
واکنش شدید سرمربی الجزایر به سؤال خبرنگاران درباره ماه رمضان
  • ۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 13:45
  • شناسه : 1047
    بازدید 6
    0

    سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر به سؤالات خبرنگاران درباره ماه رمضان واکنش شدیدی نشان داد. به گزارش فارس، وحید هلیلهودزیچ به خبرنگاری که در خصوص برنامه بازیکنان برای ماه رمضان از او سوال کرد، واکنش نشان داد. پس از اینکه از هلیلهودزیچ سوال شد که آیا بازیکنان مسلمانش در ماه رمضان که از یکشنبه شروع […]

    پ
    پ

    سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر به سؤالات خبرنگاران درباره ماه رمضان واکنش شدیدی نشان داد. به گزارش فارس، وحید هلیلهودزیچ به خبرنگاری که در خصوص برنامه بازیکنان برای ماه رمضان از او سوال کرد، واکنش نشان داد.

    پس از اینکه از هلیلهودزیچ سوال شد که آیا بازیکنان مسلمانش در ماه رمضان که از یکشنبه شروع می‌شود، روزه می‌گیرند؛ او تهدید به ترک نشست خبری کرد. این در حالی است که با برخی از اعضای الجزایری حاضر در نشست را که مدعی شده بودند به بازیکنانش توصیه کرده روزه نگیرند، با خشونت رفتار کرد.

    سرمربی ۶۱ ساله بوسنیایی که او هم مسلمان است از پرسش خبرنگاران درباره سوالی که او آنها را شخصی خواند، خشمگین شد.

    وی اظهار داشت: یا سوال کردن درباره رمضان را متوقف کنید یا من این نشست خبری را ترک می‌کنم. وقتی این سوال را می‌پرسید، احترام نمی‌گذارید و من از شما می‌خواهم فقط روی فوتبال تمرکز کنید و نه چیز دیگر.

    هلیلهودزیچ ادامه داد: این اولین باری نیست که هدایت تیمی را برعهده دارم که بازیکنان مسلمان در آن حضور دارند؛ من خودم مسلمان هستم. همیشه به بازیکنان اجازه داده‌ام تا خودشان تصمیم بگیرند.

    رسانه‌های الجزایری مدعی شده‌اند که هلیلهودزیچ به بازیکنانش گفته برای بازی آلمان در مرحله یک‌‌هشتم نهایی و تمرین قبل از آن نباید روزه بگیرند اما سرمربی این تیم این شایعات را رد کرد.

    سرمربی الجزایر خاطرنشان کرد: متأسفانه روزنامه‌هایی خوانده‌ام و یکی از آنها تصویر مرا تیره کرده بود و درستی و غرور مرا زیر سوال برده بود. آنها از مردم خواسته بودند تا خشم و نفرت خود را از من و اطرافیانم اعلام کنند و این منزجر کننده است.

    برخی روحانیان مسلمان نیز مدعی شدند که مسلمانان می‌توانند در شرایط خاص زمان روزه گرفتن خود را تغییر دهند و این به معنای آن است که برخی ورزشکاران مسلمان می‌توانند از روزه گرفتن در بازی‌های المپیک یا برخی مسابقات حرفه‌ای اجتناب کنند.

    این در حالی است که برخی ورزشکاران مدعی شده‌اند که روزه‌گرفتن بر توانایی آنها برای مسابقه دادن، تأثیر نمی‌گذارد. کولو توره، بازیکن ساحل عاج نیز هفته گذشته اعلام کرده بود که هرگز مشکلی در ماه رمضان نداشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.