حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
همراه با آی‌فیلم در ماه رمضان
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 7:07
  • شناسه : 9436
    بازدید 3
    0

    شبکه آی‌فیلم سریال‌های متنوعی همچون سال‌های گذشته در روزهای ماه مبارک رمضان برای مخاطبانش تدارک دیده است. مجموعه‌های تلویزیونی جذاب و متنوعی در کنداکتور ماه مبارک رمضان قرار گرفته است. مجموعه‌های «روز حسرت»، «گمگشته»، «پدر»، «پنچری» و «کلانتر ۳» از جمله سریال‌هایی هستند که شبکه آی‌فیلم در ایام ماه رمضان پخش خواهد کرد. مجموعه تلویزیونی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شبکه آی‌فیلم سریال‌های متنوعی همچون سال‌های گذشته در روزهای ماه مبارک رمضان برای مخاطبانش تدارک دیده است.
    مجموعه‌های تلویزیونی جذاب و متنوعی در کنداکتور ماه مبارک رمضان قرار گرفته است. مجموعه‌های «روز حسرت»، «گمگشته»، «پدر»، «پنچری» و «کلانتر ۳» از جمله سریال‌هایی هستند که شبکه آی‌فیلم در ایام ماه رمضان پخش خواهد کرد.

    مجموعه تلویزیونی «روز حسرت» هر روز ساعت ۱۸ مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها خواهد شد و بازپخش این مجموعه رأس ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰ روز بعد خواهد بود.

    این سریال با بازی پوریا پورسرخ، فرامرز قریبیان، افسانه بایگان، لیندا کیانی و مهراوه شریفی‌نیا درباره خانم وکیلی است که یک شب خواب عجیبی می‌بیند. او در خواب خود گوشه‌هایی از عالم برزخ را می‌بیند و پس از دیدن همین خواب است که اتفاقات عجیب‌و‌غریبی در خانواده او رخ می‌دهد.

    «گمگشته» سریال دیگری است که بنا به درخواست‌های زیاد بینندگان آی‌فیلم برای پخش انتخاب شده است. این سریال هر شب ساعت ۱۹ از آی‌فیلم پخش می‌شود و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱ روز بعد تکرار می‌شود. در خلاصه ماجرای این سریال آمده است: یک مرد خلافکار که به فردی بانفوذ و ثروتمند که به سید مشهور است، شباهت دارد، خود را به جای او جا می‌زند و… بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، فرامرز صدیقی، آتنه فقیه‌نصیری و پژمان بازغی ازجمله بازیگران این مجموعه هستند.

    همچنین مجموعه تلویزیونی «پدر» با بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ریحانه پارسا، سینا مهراد، بیژن امکانیان و نیما رئیسی در شب‌های ماه مبارک ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. بازپخش این مجموعه نیز در ساعت‌های ۰۵:۰۰ صبح و ۱۳ روز بعد روی آنتن می‌رود.

    داستان سریال «پدر» از این قرار است که دختری پرسروصدا و شلوغ طی یک حادثه ناگهانی، عاشق پسر مذهبی هم‌دانشگاهی خود می‌شود و در دو راهی سختی برای تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد. او که تا دیروز در پی بی‌آبرو‌کردن این پسر مذهبی بوده، حالا به دنبال اوست تا با او صحبت کند…

    سریال طنز «پنچری» به عنوان سریال رمضانی دیگر، هر شب رأس ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن را نیز می‌توانید در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴ ببینید. این سریال با بازی یوسف تیموری، مهران غفوریان، حمید لولایی و رضا داوودنژاد به زندگی جوانی به نام حمید می‌پردازد که درصدد ازدواج با دختری به نام نگار است. شرط‌های زیادی جلوی پای حمید می‌گذارند و…

    علاوه بر این سریال‌ها، در ادامه فصل‌های اول و دوم مجموعه «کلانتر»، فصل سوم این سریال نیز از آی‌فیلم پخش می‌شود. این سریال نیز در ساعت ۲۰ هر شب تقدیم حضور بینندگان آی‌فیلم می‌شود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ صبح و ۱۲ روز بعد پخش می‌شود.

    سریال‌های «بدون شرح» و «امروز و فردا» نیز که پخششان آغاز شده، به ترتیب رأس ساعت ۱۶ و ۱۷ هر روز در کنداکتور برنامه‌های آی‌فیلم قرار دارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.