حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
“همدلی” با قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 9:46
  • شناسه : 8934
    بازدید 9
    0

    شبکه پنج سیما، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، راهپیمایی مردم روزه‌دار را از پایگاه این شبکه در چهارراه فلسطین به صورت زنده پوشش تصویری می‌دهد و شبکه دو سیما نیز در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان با مردم هم‌صدا می‌شود. ویژه برنامه ” همدلی ” کاری از گروه اجتماعی […]

    پ
    پ

    شبکه پنج سیما، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، راهپیمایی مردم روزه‌دار را از پایگاه این شبکه در چهارراه فلسطین به صورت زنده پوشش تصویری می‌دهد و شبکه دو سیما نیز در تقاطع خیابان انقلاب و ابوریحان با مردم هم‌صدا می‌شود.
    ویژه برنامه ” همدلی ” کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هجدهم خردادماه از ساعت ۱۰صبح با اجرای جمعی از مجریان شبکه ( بهروز تشکر، حسین مولایی، علی معصومی، صبا راد، زینب پور ابراهیم) به روی آنتن می‌رود. شبکه پنج سیما با استقرار پایگاه اصلی واقع در چهار راه فلسطین حضور پرشور و انقلابی شهروندان را از نخستین ساعت اولیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تصویر می‌کشد. گروه رنگین کمان به همراه خاله نرگس ( آزاده آل ایوب ) در پایگاه شبکه پنج سیما حضور دارند.

    چند اشتباه بزرگ

    “چند اشتباه بزرگ ” عنوان مستندی از گروه سیاسی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نعمت اللهی است که روز جمعه ساعت ۹روانه آنتن می شود. این مستند ” تاریخچه اشغال قدس توسط رژیم اشغالگر اسرائیل است که به مدت ۱۸ دقیقه روانه آنتن می شود.

    “برنامه با ما اینجا “

    این برنامه نیز در فواصل زمانی مختلف از شبکه پنج سیما پخش می‌شود که ارتباط زنده با مراکز شهرستان‌ها و پوشش مراسم راهپیمایی، نواها و نغمه‌های حماسی با مضمون مقاومت امت اسلامی از بخش های این برنامه است.

    شبکه دو و پوشش لحظه‌به لحظه روز قدس

    پوشش مستقیم حماسه بزرگ راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت ۹ صبح روز جمعه هجدهم خردادماه آغاز می‌شود. مجریان این شبکه در کنار هنرمندان محبوب نیز در استیج و استودیوی پخش حضور خواهند داشت و به تناوب اجرای بخش‌های مختلف برنامه را برعهده می‌گیرند.

    از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای آخرین جمعه ماه رمضان مستندیست که توسط گروه سیاسی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی نعمت اللهی تهیه شده و جمعه ساعت ۲۰ روانه آنتن می‌شود. این مستند به بحث سازشکاری اعراب با رژیم اشغالگر قدس و نتیجه آن که از دست رفتن بخش عمده‌ای از سرزمین فلسطین است، اختصاص دارد. همچنین علاوه بر ارتباط با مراکز شهرستان‌ها و پوشش مراسم راهپیمایی؛ نواها و نغمه‌هایی با مضامین مقاومت امت اسلامی و روز قدس پخش خواهد شد. میان برنامه، کلیپ و برنامه‌هایی چون “ماه مهربانی” به همراه پخش مستندهای ویژه روز قدس نیز برای بینندگان این شبکه تدارک دیده شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.