حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
همایش بین‌المللی «دیابت و رمضان» در قطر
  • ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 0:01
  • شناسه : 4141
    بازدید 7
    0

     ائتلاف بین‌المللی دیابت و رمضان با همکاری فدراسیون بین‌المللی دیابت و انجمن دیابت قطر، چهارمین همایش بین‌المللی «دیابت و رمضان» را برگزار کردند. به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «Gtimes»، این همایش تلاشی است برای افزایش آگاهی‌ها در مورد دیابت و تأثیرات عدم رعایت توصیه‌های پزشکی از سوی افراد دیابتی در ماه رمضان […]

    پ
    پ

     ائتلاف بین‌المللی دیابت و رمضان با همکاری فدراسیون بین‌المللی دیابت و انجمن دیابت قطر، چهارمین همایش بین‌المللی «دیابت و رمضان» را برگزار کردند.
    به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «Gtimes»، این همایش تلاشی است برای افزایش آگاهی‌ها در مورد دیابت و تأثیرات عدم رعایت توصیه‌های پزشکی از سوی افراد دیابتی در ماه رمضان و نیز کاهش خطرات برای این دسته از بیماران.

    فدراسیون بین‌المللی دیابت با همکاری ائتلاف بین‌المللی دیابت رمضان در این همایش ۳۱ متخصص از کشورهای مختلف را گردهم آوردند تا تلاش‌های داوطلبانه آن‌ها در حوزه کنترل دیابت در ماه رمضان را جمع‌بندی کنند.

    راهنمای جدیدی نیز با موضوع کنترل دیابت در ماه مبارک رمضان در این همایش رونمایی شد.

    شوکت سادیکوت، رئیس فدراسیون بین‌المللی دیابت گفت: روزه گرفتن بنابر آموزه‌های دینی به معنای وارد آوردن سختی زیاد به بدن نیست.

    وی افزود: آگاهی در مورد نحوه مدیریت دیابت و آموزش در مورد بیماری دیابت اقدامات لازمی برای کنترل سلامت بیماران در ایام روزه‌داری است.

    سادیکوت گفت: پزشکان و متخصصان، علمای دینی و ارائه‌دهندگان خدمات بهداشت و سلامت با همکاری یکدیگر باید زمینه روزه‌داری سلامت و امن را برای همه فراهم آورند.

    بیش از ۵۰۰ نماینده از ۳۰ کشور سراسر جهان از جمله متخصصان سلامت، رهبران دینی و رسانه‌ها در این همایش حضور داشتند.

    در این همایش، چند موضوع کلیدی از جمله جدیدترین پژوهش‌ها در مورد دیابت و رمضان، اپیدمیولوژی دیابت و رمضان، فیزیولوژی روزه، طبقه‌بندی خطرات، مشاوره تغذیه، تنظیم داروها و اجرای توصیه‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.