حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نماینده مجلس سنای آمریکا روزه می گیرد
  • ۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت: 17:30
  • شناسه : 5830
    بازدید 7
    0

     «دن کیلدی» نماینده حزب دموکرات در مجلس سنای آمریکا، هر سال در ماه مبارک رمضان، یک روز را به همراه کارمندانش روزه می گیرد. به گزارش ابنا، یکی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا، هر سال با حلول ماه مبارک رمضان، یک روز را به همراه کارکنان دفترش روزه می گیرد. «دن کیلدی» در گفتگو با […]

    پ
    پ

     «دن کیلدی» نماینده حزب دموکرات در مجلس سنای آمریکا، هر سال در ماه مبارک رمضان، یک روز را به همراه کارمندانش روزه می گیرد.

    به گزارش ابنا، یکی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا، هر سال با حلول ماه مبارک رمضان، یک روز را به همراه کارکنان دفترش روزه می گیرد.

    «دن کیلدی» در گفتگو با شبکه ABC نیوز در این باره گفت: به عقیده من اینکه ساعاتی را همچون پیروان یک مذهب و آیین خاص عمل کنیم و آیین عبادی آنان را تجربه نماییم، یکی از بهترین راهها برای ایجاد شناخت و فهم نسبت به دیگران است.

    این سنت زمانی توسط کیلدی راه اندازی شد که او برای فعالیت های انتخاباتی خود برای تصدی پست نمایندگی مجلس کنگره در سال ۲۰۱۲ میلادی فعالیت می کرد.

    سنتی که این سیاستمدار آمریکایی گذاشته است، هر سال در ماه مبارک رمضان تکرار می شود و امسال نیز روز دوشنبه (۲۰ ژوئن) که یکی از طولانی ترین روزهای در طول سال است، او به همراه تعدادی از کارکنان غیرمسلمانانش، همانند سایر مسلمانان ۱۸ ساعت از روز را از خوردن و آشامیدن خودداری کردند.

    آنها در این روز ساعت ۴ صبح از خواب برخواستند و سحری خوردند و از خود در حال خوردن سحری عکس گرفته و به اشتراک گذاشتند.

    یکی از کارمندان مسلمان دفتر کیلدی با ابراز خرسندی از این سنت نیکو، اظهار داشت: وقتی مشاهده می کنم که همکارانم همانند من روزه گرفته اند و از خوردن و آشامیدن پرهیز می کنند، برایم بسیار خشنود کننده است.

    «الکایک» روز دوشنبه و همزمان با روزه داری ۴۰ تن از همکارانش و دن کیلدی، آنان را برای افطار به منزل خود دعوت نمود.

    شایان ذکر است یکی از منتقدان جدی «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا، دن کیلدی است که در یکی از سخنرانی هایش، ترامپ را فرد جاهلی خواند که همواره در پی فتنه انگیزی و ایجاد تنفر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.