حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3576 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نماهنگ «بهانه» منتشر شد + فیلم
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 4:31
  • شناسه : 4981
    بازدید 5
    0

     نماهنگ «بهانه» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک مبارک رمضان و با صدای امید روشن بین منتشر شد. به گزارش تسنیم، نماهنگ «بهانه» با تکنیک موشن گرافیک تولید شده در باشگاه فیلم سوره حوزه هنری به تهیه کنندگی شبکه تهران است که همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش شد و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

     نماهنگ «بهانه» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک مبارک رمضان و با صدای امید روشن بین منتشر شد.

    به گزارش تسنیم، نماهنگ «بهانه» با تکنیک موشن گرافیک تولید شده در باشگاه فیلم سوره حوزه هنری به تهیه کنندگی شبکه تهران است که همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان از این شبکه پخش شد و ادامه می یابد.

    عوامل نماهنگ «بهانه» عبارتند از خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده: امید روشن بین، شاعر: نیلوفر شادمهری، گرافیست: الهام السادات حسینی، خوشنویس: ناهید خالواحمدی، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، تهیه شده در شبکه تهران.

    باشگاه فیلم سوره حوزه هنری پیش از این و در مناسبات مذهبی دیگر نماهنگ های «اشتیاق»، «قطار قم- مشهد»، «بارانی شد» و «ارغوان» را تولید کرده بود.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “نماهنگ «بهانه» منتشر شد + فیلم”
    1. زیبا واقعا

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.