حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
نرم افزار اندرویدی « سراج الواعظین» تولید شد
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 6:50
  • شناسه : 4399
    بازدید 17
    3

    حوزه / همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و بهارقرآن، نرم افزار اندرویدی « سراج الواعظین » با موضوع هر روز یک منبر توسط جمعی از طلاب حوزه های علمیه تولید شد. حجت الاسلام  سیدمحمدجواد میرحسینی ،متکفل این پروژه در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی […]

    پ
    پ

    حوزه / همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و بهارقرآن، نرم افزار اندرویدی « سراج الواعظین » با موضوع هر روز یک منبر توسط جمعی از طلاب حوزه های علمیه تولید شد.
    حجت الاسلام  سیدمحمدجواد میرحسینی ،متکفل این پروژه در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی طلاب و ارائه مطالب دست اول و مختصر کاربردی از سوی جمعی از طلاب و دانشجویان ویژه تلفن همراه تولید شده است.

    وی افزود: نرم افزار سراج الواعظین هر ماه ۳۰منبر آماده را تقدیم مبلغین و طلاب حوزه های علمیه می کند که در هر منبر یک موضوع روز و متناسب با مناسبت های ایرانی و اسلامی، یک مساله شرعی با توجه فتوای چند تن از مراجع بزرگوار، چند آیه قرآن مرتبط با موضوع جمع آوری و ارائه می گردد.

    این پژوهش گر دینی ادامه داد: توجه به چند نکته در شرح موضوع، بیان چند روایت مرتبط با موضوع  و چند حکایت مرتبط همچنین در پایان هر منبر ذکر توسل به صورت فایل صوتی تقدیم مبلغین می شود.

    حجت الاسلام میرحسینی با بیان اینکه این نرم افزار هر ماه به توجه به مناسبت های موجود به روز رسانی می گردد، اظهارداشت: این نرم افزار در حال حاضر به صورت اندروید و ویژه تلفن همراه می باشد که امید است در صورت حمایت با توجه به اهمیت موضوع و کاربردی بودن آن برای یک طلبه انقلابی تا میلاد امام حسن مجتبی(ع) نسخه ویندوزی آن تقدیم جامعه علمی حوزوی کشور شود.

    این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: کار تولید این نرم افزار در بخش پژوهشی و برنامه نویسی به مدت سه ماه توسط شرکت نرم افزاری هوش افزار هزار و یک پارسیان به طول انجامیده است و معتقدیم اگر حمایت جدّی از این مجموعه علمی صورت گیرد،  تردیدی نیست شاهد ارائه آثار و خدمات ارزشمندی دیگری در حوزه دیجیتال باشیم.

    وی تصریح کرد: کلیه مطالبی که در این نرم افزار ارائه شده است با نگاهی حوزوی و طلبگی بوده و بدون تردید آنچه ارائه می گردد متناسب با ایام می باشد.

    علاقه مندان می توانند جهت در اختیار گرفتن این برنامه به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

    دانلود نرم افزار سراج الواعظین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.