حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
مسجد صورتی فیلیپین/ ماه رمضان صورتی
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 16:53
  • شناسه : 5387
    بازدید 13
    1

    مسلمانان فیلیپین در ماه رمضان با پوشش هایی به رنگ صورتی با حضور در مسجد صورتی، به اقامه نماز و تلاوت قرآن کریم می پردازند. به گزارش شبستان به نقل از پایگاه خبری «موقع النیلین» سودان، مسلمانان در کشور «فیلیپین»، ۵  درصد ساکنان این کشور را تشکیل می دهند و بر اساس آخرین سرشماری ها، […]

    پ
    پ

    مسلمانان فیلیپین در ماه رمضان با پوشش هایی به رنگ صورتی با حضور در مسجد صورتی، به اقامه نماز و تلاوت قرآن کریم می پردازند.
    به گزارش شبستان به نقل از پایگاه خبری «موقع النیلین» سودان، مسلمانان در کشور «فیلیپین»، ۵  درصد ساکنان این کشور را تشکیل می دهند و بر اساس آخرین سرشماری ها، حدود ۱۲ میلیون مسلمان در این کشور زندگی می کنند و در ماه رمضان نیز با آداب و رسوم خاصی به استقبال از این ماه می روند.

    آداب و رسوم مسلمانان فیلیپین در ماه  رمضان در مشهورترین مساجد آن به ویژه در مسجد «دیماکوم» یا صورتی این کشور مشخص تر است زیرا بانوان و کودکان با لباس های صورتی در آن حضور می یابند.

    مسلمانان بزرگ سال و کودک همگی لباس های صورتی می پوشند و در ماه رمضان به این مسجد می روند تا هماهنگی خود را با یکدیگر نشان دهند.

    بنابر بر این گزارش، مسلمانان فیلیپین در ماه رمضان برای عبادت و اقامه نماز به مسجد صورتی می روند و کودکان کرسی تلاوت قرآن کریم تشکیل می دهند و فردی که نسبت به دیگران ارشد شیوه عبادات اسلامی را به دیگران آموزش می دهد.

    مسجد صورتی در منطقه «داتو امباتون» استان «ماگیندانائو» فیلیپین واقع شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.