حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
مردم برای شفای آیت الله مهدوی کنی دعا کنند
  • ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت: 5:34
  • شناسه : 1802
    بازدید 5
    0

    ابراهیم انصاریان یکی از دامادهای آیت الله مهدوی کنی گفت مردم با توجه به روزهای باقیمانده ماه مبارک رمضان برای شفای همه مریض ها به خصوص آقای مهدوی کنی دعا کنند. وی در گفت و گو با ایرنا با تکذیب برخی اخبار منتشر شده در ارتباط با آیت الله مهدوی کنی این مطلب را بیان […]

    پ
    پ

    ابراهیم انصاریان یکی از دامادهای آیت الله مهدوی کنی گفت مردم با توجه به روزهای باقیمانده ماه مبارک رمضان برای شفای همه مریض ها به خصوص آقای مهدوی کنی دعا کنند. وی در گفت و گو با ایرنا با تکذیب برخی اخبار منتشر شده در ارتباط با آیت الله مهدوی کنی این مطلب را بیان کرد.

    آیت الله مهدوی کنی ۱۴ خرداد ماه پس از حضور در مراسم ارتحال امام (ره) به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بهمن تهران بستری شد.

    انصاریان رییس دفتر رییس مجلس خبرگان با اشاره به ادامه کار تیم پزشکی آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد ، حال عمومی ایشان خوب است و مردم برای بهبود مشکل مغزی وی در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دعا کنند.

    وی ادامه داد، پزشکان فعالیت خود را برای حل مشکل مغزی ادامه می دهند و نتایج به دست آمده در ارتباط با بهبود آیت الله مهدوی کنی نیز نتیجه دعاهای مردم بوده است.

    رییس دفتر رییس مجلس خبرگان در ادامه خاطر نشان کرد ، مردم در این روزها با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی برای شفای مجروحان فلسطینی نیز دست به دعا بردارند تا آنان نیز همراه با دیگر بیماران شفا یابند.

    تاکنون بر اثر جنایات های تل آویو با حمایت های امریکا و انگلیس در غزه ۸۷۵ نفر شهید و هزاران نفر مجروح شده اند.

    صدها نفر نیز بر اثر این حملات آواره شده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.