حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
ماه مبارک رمضان در امنیت کامل به پایان رسید
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 18:20
  • شناسه : 11125
    بازدید 6
    0

    معاون اجتماعی پلیس پایتخت از سپری شدن ماه مبارک رمضان در امنیت کامل خبر داد. سرهنگ مراد مرادی درگفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان اظهارکرد: امسال علاوه بر مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز در این ماه قرار داشت و همین امر سبب […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون اجتماعی پلیس پایتخت از سپری شدن ماه مبارک رمضان در امنیت کامل خبر داد.

    سرهنگ مراد مرادی درگفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان اظهارکرد: امسال علاوه بر مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز در این ماه قرار داشت و همین امر سبب شد تا پلیس پایتخت طرح‌های عملیاتی مختلفی را در طول این ماه اجرا کند.

    وی با بیان اینکه مراسم نماز عیدسعید فطر، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و مراسم راهپمایی روز جهانی قدس سه رویداد مهمی بود که در عرض کمتر از یک هفته در تهران اجرا شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تمامی این مراسم‌ها پلیس موفق شد امنیت صدها هزار نفر از شهروندان را برقرار کند و این مراسم‌ بدون کوچک‌ترین مشکلی در امنیت کامل برگزار شد.

    مرادی با بیان اینکه پلیس در سه شب قدر نیز در آماده باش بوده و امنیت شهروندان را تأمین کرد، افزود: خوشبختانه امسال ماه مبارک رمضان در امنیت کامل سپری شد؛ به طوری که در بسیاری از شاخص‌ها و جرایم نیز شاهد کاهش در مقایسه با ماه قبلی خود بودیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.