حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«ماه خدا» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه یک در ماه رمضان شد
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 4:32
  • شناسه : 7511
    بازدید 13
    2

    ویژه برنامه «ماه خدا» به سنت سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان مونس و همراه بینندگان در سحرگاهان خواهد بود. ماه رمضان امسال برنامه ماه خدا، سحرگاهان از ساعت۲ بامداد آغاز می شود و تا ۲۰ دقیقه بعد از اذان صبح بطور زنده ادامه خواهد داشت. مرتضی امیری اسفندقه بعنوان کارشناس ادبی و حجت الاسلام […]

    پ
    پ

    ویژه برنامه «ماه خدا» به سنت سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان مونس و همراه بینندگان در سحرگاهان خواهد بود.

    ماه رمضان امسال برنامه ماه خدا، سحرگاهان از ساعت۲ بامداد آغاز می شود و تا ۲۰ دقیقه بعد از اذان صبح بطور زنده ادامه خواهد داشت. مرتضی امیری اسفندقه بعنوان کارشناس ادبی و حجت الاسلام محمد سعیدی آریا بعنوان کارشناس مذهبی، هر شب در برنامه حضور خواهند داشت.

    «محمد رحیمی» تهیه کننده برنامه ماه خدا اظهار داشت: موضوع محوری برنامه امسال ماه خدا، خودسازی و سیر و سلوک است. پیرو این محور، در دو موضوع عرفان نظری،آیت الله جوادی آملی و در موضوع عرفان عملی استاد اخلاق مرحوم حضرت آیت الله محمد شجاعی هر شب در آیتم های جداگانه پنج تا هشت دقیقه ای سخن خواهند گفت.

    رحیمی تصریح کرد: با توجه به محوریت قرآن در برنامه ماه خدا، ما در حوزه معارف قرآنی، ۳۲ سوگند از سوگندهای خدا در قرآن کریم را در قالب آیتم های ۴ دقیقه ای شرح و تفسیر می کنیم و با توسل به آیات و روایات بدنبال این هستیم که چرا پروردگار به این موضوعات قسم یاد کرده اند.

    این تهیه کننده ادامه داد: هرشب در برنامه، حجت الاسلام سرلک، فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی را در آیتم های هفت دقیقه ای شرح و تفسیر می کند.

    محمد رحیمی از پخش زنده مناجات و نغمه های مذهبی بطور زنده در برنامه ماه خدا خبر داد و یاآور شد: رویکرد فرهنگی برنامه امسال ماه خدا پر رنگ تر خواهد بود و تلاش کرده ایم تا با بیان آداب و رسوم مردم سراسر کشور، به نزدیکی اقوام مختلف ایران زمین کمک کنیم. او در پایان افزود: هر شب ذکر دعای سحر را با نغمه های زیبای سید قاسم موسوی قهار و حاج عباس صالحی پخش خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.