حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
قیمت آش و حلیم ماه رمضان
  • ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت: 2:22
  • شناسه : 6557
    بازدید 10
    0

    رئیس اتحادیه پزندگان غذاهای سنتی با بیان اینکه عرضه آش و حلیم در ساندویچی‌ها غیرمجاز است، گفت: واحدهای مجاز عرضه با بنرهای متحد‌الشکل از واحدهای غیرمجاز قابل تشخیص هستند. حسین محمدی رئیس اتحادیه پزندگان غذاهای سنتی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه قیمت آش و حلیم نسبت به سال گذشته کمتر از […]

    پ
    پ

    رئیس اتحادیه پزندگان غذاهای سنتی با بیان اینکه عرضه آش و حلیم در ساندویچی‌ها غیرمجاز است، گفت: واحدهای مجاز عرضه با بنرهای متحد‌الشکل از واحدهای غیرمجاز قابل تشخیص هستند.

    حسین محمدی رئیس اتحادیه پزندگان غذاهای سنتی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه قیمت آش و حلیم نسبت به سال گذشته کمتر از ۱۰ درصد افزایش یافته است، گفت: با توجه به افزایش حدود ۸ درصدی قیمت اقلام و مواد اولیه، قیمت عرضه آش و حلیم در ماه مبارک رمضان، اندکی افزایش یافته است.

    وی افزود: مواد اولیه از قبیل گوشت، روغن، شکر، گندم، هزینه‌ کارگری و حامل‌های انرژی نسبت به سال گذشته تقریبا ۸ درصد گران شده است.

    وی افزود: تمام واحدهای مجاز به عرضه آش و حلیم در سطح شهر تهران با یک بنر متحد‌الشکل که بر روی آن نوشته شده «عاملین فروش غذاهای سنتی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه» از سایر واحدهای عرضه مشخص می‌شوند.

    محمدی بیان داشت: این واحدها به صورت تخصصی‌ از سال‌ها آش و حلیم می‌پزند و عرضه می‌کنند و سایر واحدهای عرضه غیربهداشتی و غیرمجاز هستند.

    وی با بیان اینکه مردم آش و حلیم ماه رمضان خود را از واحدهای غیرمجاز تهیه نکنند، گفت: آش و حلیم واحدهای غیربهداشتی و غیرمجاز تهران در کارگاه‌های غیربهداشتی و با کیفیت پایین در اطراف تهران تهیه و در بین این واحدهای غیرمجاز که اکثرا  ساندویچی‌ها هستند، توزیع می‌شود.

    حسینی در ادامه به قیمت عرضه آش و حلیم در ماه مبارک رمضان امسال به شرح ذیل اشاره کرد:

    * هر کیلوگرم حلیم معجون با کلیه مخلفات ۱۵ هزار تومان

    * هر پرس حلیم معجون ۸ هزار تومان با مخلفات

    * هر کیلو گرم آش شله‌قلمکار با مخلفات (سیر و پیاز) ۱۵ هزار تومان

    * هر کیلوگرم حلیم و شله‌قلمکار ساده ۱۴ هزار تومان

    * هر کیلوگرم انواع آش از قبیل آش رشته و آش دوغ با مخلفات ۱۳ هزار تومان

    * هر کیلوگرم انوع آش از قبیل آش رشته و آش دوغ بدون مخلفات ۱۲ هزار تومان

    * هر پرس آش رشته ساده ۷ هزار تومان

    وی با بیان اینکه هر پرس آش و حلیم با مخلفات در ایام ماه مبارک رمضان با قیمت ۸ هزار تومان عرضه خواهد شد، گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات را به شماره تلفن ۷۷۶۳۹۶۵۸ اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.