حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
فعالیت ۴۰ هزار پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سراسر کشور/ اعلام روش‌های الکترونیکی پرداخت فطریه
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 20:01
  • شناسه : 10963
    بازدید 4
    0

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، از فعالیت ۴۰ هزار پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این، امکان پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفاره برای شهروندان فراهم شده است. علیرضا عسگریان با تاکید بر لزوم انسجام موسسات و خیریه‌های مختلف در زمینه جمع‌آوری فطریه و کفارات، افزود: […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، از فعالیت ۴۰ هزار پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این، امکان پرداخت الکترونیکی زکات فطره و کفاره برای شهروندان فراهم شده است.
    علیرضا عسگریان با تاکید بر لزوم انسجام موسسات و خیریه‌های مختلف در زمینه جمع‌آوری فطریه و کفارات، افزود: ۴۰ هزار پایگاه از سوی کمیته امداد و دیگر موسسات مجاز، در قالب شورای زکات استان‌ها کار جمع‌آوری زکات فطره و کفارات را برعهده دارند.

    وی با تشریح روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات از سوی شهروندان، تاکید کرد: امکان جمع آوری زکات در پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی emdad.ir و دستگاه‌های خودپرداز پیش‌بینی شده است. همچنین کد *۸۸۷۷*۱# و تلفن ملی نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷ آماده دریافت وجوه زکات و کفارات مردم است.

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه ۲۵۰۰ دستگاه کارتخوان در پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر شعبات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، شعبات منتخب بانک‌های مختلف از جمله بانک ملی و بانک صادرات در روز عید فطر و فردای آن فعال بوده و به دریافت مبالغ جمع‌آوری شده و واریز آن به حساب نیازمندان محل جمع‌آوری اقدام خواهند کرد.

    عسگریان با اشاره به اینکه بخش عمده زکات فطره شهروندان صرف امور معیشتی اقشار محروم و مددجویان کمیته امداد می‌شود، گفت: تمامی نیرو‌های کمیته امداد در این ایام در حالت آماده‌باش قرار دارند تا وجوهات پرداختی مردم در کمترین زمان به دست نیازمندان برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.