حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
عیدانه «کلاه قرمزی» به مناسبت عید سعید فطر
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 18:46
  • شناسه : 3731
    بازدید 3
    1

    شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر با تدارک سه فیلم سینمایی جدید و پخش ویژه برنامه‌هایی مانند مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی»،‌ «قبول باشه»، «شب‌های روشن» و «کوی محبت» مهمان خانه مخاطبان خود می‌شود. به گزارش مهر، «کلاه قرمزی» با دوستان عروسکى جذاب و شیرین خود مانند اعیاد گذشته در عید سعید فطر نیز به […]

    پ
    پ

    شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر با تدارک سه فیلم سینمایی جدید و پخش ویژه برنامه‌هایی مانند مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی»،‌ «قبول باشه»، «شب‌های روشن» و «کوی محبت» مهمان خانه مخاطبان خود می‌شود.

    به گزارش مهر، «کلاه قرمزی» با دوستان عروسکى جذاب و شیرین خود مانند اعیاد گذشته در عید سعید فطر نیز به شبکه دو می‌آید تا با ماجراهاى شاد و تدارک بخش‌های متنوع، لحظه‌های پرنشاطی را برای مخاطبان تلویزیون رقم بزند.

    ویژه برنامه «کلاه قرمزی» در روز عید فطر شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳:۳۵ ازشبکه دو پخش می‌شود.

    همچنین ویژه برنامه «قبول باشه» به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو به مناسبت عید سعید فطر میزبان مهمانانی ویژه خواهد بود. این برنامه شنبه و یکشنبه در ساعت‌های ۱۷:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۲ با تدارک بخش‌های متفاوت‌تری نسبت به ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

    برنامه شبانگاهى «شب‌های روشن» نیز در این دو شب بخش‌های مختلف برنامه‌اش را معطوف به عید فطر کرده است. این ویژه برنامه شنبه و یکشنبه در مهمانی شبانه خود خانواده‌های ایرانی را گردهم می‌آورد تا پس از یک ماه روزه داری، عبادت و عبودیت و راز و نیاز فرا رسیدن عید فطر را در کنار آنها جشن بگیرد.

    این برنامه شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۴ پخش می‌شود.

    برنامه «کوی محبت» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدمصطفی موسوی در عید فطر از کربلای معلی پخش خواهد شد. این برنامه که بخش‌های مختلف خود را به آداب و اعمال عید فطر متمرکز خواهد کرد، در روز شنبه ساعت ۱۲:۱۵ و یکشنبه در ساعت‌های ۱:۲۵ بامداد و ۱۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

    در تعطیلات عید سعید فطر سه فیلم‌ سینمایی جدید «مینی بوس»، ‌«ماه عسل یونانی» و «زبان مادری» از شبکه دو پخش می‌شوند.

    «مینی بوس» به کارگردانی محسن زارعیان درباره یک گروه فیلمبرداری است که برای کار به خارج از شهر رفته‌اند، اما هنگام بازگشت نیکو، بازیگر خردسال فیلم را جا می‌گذارند…

    این فیلم سینمایی در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و روز عید فطر از ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود.

    فیلم سینمایی «ماه عسل یونانی» به کارگردانی حامد امرایی و تهیه کنندگی مهدی حیدری نیز شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می‌رود.

    این فیلم با بازی حدیث فولادوند، نیما شاهرخ شاهی، میرطاهر مظلومی‌، خشایار راد، افسانه ناصری، فرحناز منافی ظاهر، بیژن پیشدادی، پیام صوفی، امیر زمستانی و رخساره شجاع الدین تولید شده و درباره زوج جوانی است که تصمیم دارند پس از عروسی برای ماه عسل به یونان بروند، اما در شرایطی قرار می‌گیرند که ماجراهای بامزه‌ای را برای آنها رقم زده و دردسرهایی را برایشان ایجاد می‌کند.

    همچنین فیلم سینمایی «زبان مادری» به کارگردانی گائوری شینده و تهیه‌کنندگی ایلانا روسین، یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ساشی آشپزی ماهر و زنی خانه‌داراست که به علت متفاوت بودن زبان اداری هند با زبان مادری‌اش، مورد تمسخر بچه‌هایش قرار می‌گیرد تا اینکه خواهرش که در کشور دیگری زندگی می‌کند از او برای شرکت و کمک در مراسم عروسی دخترش دعوت می‌کند و ساشی به تنهایی راهی این سفر می‌شود. مکس تیدوف و آنیکا دوبرا در فیلم سینمایی «زبان مادری» محصول کشور هند بازی کرده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.