حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 22 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
طرح تعویض قرآن‌های مستعمل با نو در نمایشگاه قرآن کریم
  • ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 4:50
  • شناسه : 8360
    بازدید 16
    2

    مسول غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو، با بیان اینکه این طرح می تواند به ناشران قرآنی کمک زیادی کند گفت:‌ خانواده‌هایی که در منزل خود قرآن مستعمل دارند می‌تواند به نمایشگاه کتاب مراجعه کرده و با دادن قرآن مستعمل قرآن نو دریافت کنند. دهقان- مسول غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو- در گفتگو با […]

    پ
    پ

    مسول غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو، با بیان اینکه این طرح می تواند به ناشران قرآنی کمک زیادی کند گفت:‌ خانواده‌هایی که در منزل خود قرآن مستعمل دارند می‌تواند به نمایشگاه کتاب مراجعه کرده و با دادن قرآن مستعمل قرآن نو دریافت کنند.

    دهقان- مسول غرفه تعویض قرآن‌های مستعمل با نو- در گفتگو با ایسنا در خصوص فعالیت‌های این غرفه در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن با یان اینکه ‌این غرفه توسط معاونت قرآن و عصمت تعبیه شده است اظهار کرد: اولین هداف ما از این غرفه این است که خانواده‌هایی به این نمایشگاه می آیند یک هدیه از این نمایشگاه ببرند از طرف دیگر هدف ما این است که خانواده‌هایی که در خانه خود قرآن ‌های مستعمل دارند و نمی‌دانند با این کتاب مقدس چه کنند کتاب قرآن را به نمایشگاه بیاورند تا ما به آنها قرآن‌های جدید بدهیم.

    وی در ادامه با اشاره به هدف دیگر آنها از تعبیه این غرفه در نمایشگاه گفت: طرح تعویض حمایت از ناشران قرآنی هدف دیگر ما است. ما تقریبا از تمامی ناشرانی که در نمایشگاه شرکت کرده‌اند محصولات قرآنی آنها را به اندازه نیاز خریداری کرده‌ایم و این امر به نوعی کمک به ناشران تلقی می‌شود. این غرفه هر سال در نمایشگاه قرآن برپا می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به درب ۴۹ نمایشگاه از این غرفه بازدید کنند و قرآن‌های مستعمل را داده و قرآن‌های نو را دریافت کنند.

    وی با اشاره به نکته‌ای در راستای طرح تعویض قرآن مستعمل با نو گفت: مساجد و هیات‌ها قرآن‌های خود را به نمایشگاه نیاورند زیرا این طرح برای خانواده‌ها امکان پذیر است.

    بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۱۴ خرداد ماه همزمان با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا ۲۴ بامداد در مصلا تهران برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.