حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 4:45
  • شناسه : 4285
    بازدید 7
    1

     احسان ارغوانی گفت: برنامه «شهر باران» ویژه برنامه ماه رمضان شبکه یک سیما شد و هر شب متناسب با موضوع، دو یا سه گروه مهمان به این برنامه می آیند. به گزارش تسنیم، تهیه کننده برنامه مناسبتی «شهر باران» که از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز به روی آنتن خواهد رفت، احسان ارغوانی […]

    پ
    پ

     احسان ارغوانی گفت: برنامه «شهر باران» ویژه برنامه ماه رمضان شبکه یک سیما شد و هر شب متناسب با موضوع، دو یا سه گروه مهمان به این برنامه می آیند.

    به گزارش تسنیم، تهیه کننده برنامه مناسبتی «شهر باران» که از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز به روی آنتن خواهد رفت، احسان ارغوانی است که سال قبل برنامه «امروز هنوز تموم نشده» را روی آنتن داشت. بگفته احسان ارغوانی، «شهر باران» برنامه ای ترکیبی با فضایی شاد و امید بخش خواهد بود که هر روز بعد از خبر ساعت ۱۹ آغاز می شود و تا پیش از مشروح اخبار ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.

    او افزود: مسایل اجتماعی از قبیل ازدواج و تشکیل خانواده محور اصلی این برنامه است و هر شب متناسب با موضوع، دو یا سه گروه مهمان به این برنامه می آیند.

    کارگردان «شهر باران» در خصوص دکور برنامه هم یادآور شد: دکور برنامه فضایی روشن و شاد دارد و سعی کردیم متفاوت‌تر از دکورهای برنامه های مشابه باشد.

    ارغوانی اظهار داشت: مهمانان برنامه را اقشار مختلف جامعه تشکیل می دهند و تمام تلاش تیم اتاق فکر برنامه این بوده که مهمانان از بطن جامعه باشند، از آدم های معروف و سلبریتی گرفته مثل ورزشکاران و هنرمندان تا هموطنان موفق و عادی کشور در این برنامه حضور خواهند یافت.

    او با اشاره به این که هنوز درباره مجری «شهر باران» به جمع بندی نهایی نرسیدیم گفت: به زودی و با نظر مدیر محترم شبکه یک، مجری ویژه برنامه افطاری شبکه معرفی خواهد شد.

    ارغوانی همچنین در خصوص آیتم های برنامه عنوان کرد: ما آیتم های مختلفی را در برنامه پیش بینی کردیم که آیتم «امام رضا(ع)»، «مناجات» و «دستان خالی» از جمله این بخش ها هستند و قرار است هر شب راس ساعت ۲۰ نماهنگی مخصوص با موضوع امام رضا(ع) پخش می شود.

    «شهر باران» به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان ارغوانی،کار از گروه معارف اسلامی شبکه یک است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب بصورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.