حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
شرکت بشار اسد در نماز عید سعید فطر + عکس
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 22:34
  • شناسه : 11055
    بازدید 6
    0

    رئیس جمهور سوریه صبح امروز چهارشنبه نماز عید سعید فطر را در مسجد جامع حافظ اسد رئیس جمهور فقید این کشور در شهر دمشق به جا آورد. به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه همراه با وزیر اوقاف و مفتی کل و شماری از مسئولان دولتی و حزبی و تعدادی از اعضای […]

    پ
    پ

    رئیس جمهور سوریه صبح امروز چهارشنبه نماز عید سعید فطر را در مسجد جامع حافظ اسد رئیس جمهور فقید این کشور در شهر دمشق به جا آورد.

    به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه همراه با وزیر اوقاف و مفتی کل و شماری از مسئولان دولتی و حزبی و تعدادی از اعضای مجلس خلق و گرهی از علمای دینی و مردم نماز عید سعید فطر را به امامت شیخ بشیر عیدالباری مفتی دمشق به جا آورد.

    الشیخ الباری در خطبه نماز جمعه با اشاره به معانی بزرگ و ارزشمند عید سعید فطر گفت: این برکت باعث شد که سوریه امروز استوار و پا برجا در برابر جنگ تروریستی علیه خودش بایستد.
    وی تصریح کرد: امت مجاهد و استوار ما در خاک این میهن عزیز زندگی می کند..مردم و ارتش دلاور آنها امروز به رهبری بشار اسد رئیس جمهور تاریخی باشکوه را رقم می زنند و به سرزمین خود پایبند هستند و از دین و تمدن خود در برابر تروریسم و خواست دشمنان اسلام برای خدشه وارد کردن به وجهه اسلام حقیقی دفاع می کنند.
    الشیخ الباری گفت: بشار اسد رئیس جمهور از اصول و مبانی ثابت مردم پاسداری می کند و با ایمان خود به اسلام از امت عربی و اسلامی دفاع می کند زیرا دیدگاه روشنی دارد و به خداوند باور عمیق و به ارزش های اصل خود پایبند است. این ویژگی ها در سخنرانی رئیس جمهور در مرکز اسلامی بین اللملی الشام برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی متجلی بود و وی تاکید کرد که مبارزه با تروریسم با دینداری صحیح آغاز می شود که پلی برای رسیدن به میانه روی و اجرای درست دین و حفاظت از آن در برابر انحراف ها به شمار می رود.

    وی در پایان گفت: از خداوند می خواهم که سوریه و ارتش دلاور آن را که پاسدار میهن است، حفظ کند و شهدا را غریق رحمت و زخمی ها را شفا عنایت کند و شاهد پیروزی بر صهیونیسم اشغالگر با بازپس گیری قدس شریف و جولان عزیز خود باشیم. همچنین از خداوند می خواهیم که یار و یاور رئیس جمهور باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.