حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
سبد غذایی برای بیماران و نیازمندان در ماه رمضان/ جزئیات برپایی سفره‌های افطاری
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 6:11
  • شناسه : 7789
    بازدید 13
    2

    سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح توزیع سبد غذایی برای بیماران و نیازمندان در ماه رمضان پرداخت. حبیب درگاهی با نشست خبری تشریح طرح همای رحمت در ادامه اجرای پانزده ساله این طرح در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه این فرصت مغتنم می‌شماریم تا جامعه هدف ما که افراد آسیب […]

    پ
    پ

    سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح توزیع سبد غذایی برای بیماران و نیازمندان در ماه رمضان پرداخت.
    حبیب درگاهی با نشست خبری تشریح طرح همای رحمت در ادامه اجرای پانزده ساله این طرح در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه این فرصت مغتنم می‌شماریم تا جامعه هدف ما که افراد آسیب دیده هستند با بهره گیری از پتانسیل خیرین؛ بسته‌‌های غذایی و سفره‌های افطاری را برپا کنیم.

    سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به جمعیت هدف سازمان که بیماران، معلولان نیازمند، خانواده های نیازمند از جمله زنان بی سرپرست و بدسرپرست و خانواده زندانیان؛ سبدهای غذایی به ارزش یک میلیون ریال را تامین کنیم.

    درگاهی ادامه داد: در مرحله نخست این خانواده‌های محروم در محلات شناسایی می‌شوند و در مرحله بعد خانه‌های داوطلب را فعال می‌کنیم و در مرحله بعد اقلام غیرنقدی و نقدی را دریافت می‌کنیم که برای دریافت کمک‌های افراد می‌توانند به حساب ۱۵۰۰۰۰۰۰۴۲ بانک ملت کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.

    سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همچنین مراسم باران مهربانی را داریم که افراد تاثیرگزار جامعه را برای دریافت کمک‌ها دعوت می‌کنیم، همچنین بازارچه‌های خیریه را خواهیم داشت و سبد غذایی شامل برنج، ماکارونی، قند، شکر، چای و حبوبات است و در برخی جاها می‌تواند این اقلام براساس کمک خیرین نیز تغییر کند.

    درگاهی با تشریح سفره‌های افطاری که با حضور خیرین و نیازمندان برپا می‌شود، گفت: در شب‌های قدر نیز اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌شود، همچنین در سال گذشته ۱۱۷هزار سبد غذایی تامین و توزیع شد و برای امسال با توجه به جمع آوری نهایی کمک خیرین تعداد سبدهای غذایی را اعلام می‌شود.

    سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: این سبدهای غذایی به نیازمندانی تعلق می‌گیرد که محروم از خدمات رفاهی کمیته امداد و بهزیستی هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.