حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
روناک یونسی: ماه رمضان فرصت ویژه‌ای برای بندگی خداست
  • ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 8:48
  • شناسه : 2628
    بازدید 23
    2

    ماه مبارک رمضان روزهایی را برای ما می‌آورد تا فارغ از تمام مشغله ها و روزمرگی هایی که سراسر سال ما را به خود درگیر کرده، بندگی کنیم و طاعت خدا را به جا بیاوریم. «روناک یونسی» بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه حضور در برنامه «جشن رمضان» و مشارکت در کمک به نیازمندان در […]

    پ
    پ

    ماه مبارک رمضان روزهایی را برای ما می‌آورد تا فارغ از تمام مشغله ها و روزمرگی هایی که سراسر سال ما را به خود درگیر کرده، بندگی کنیم و طاعت خدا را به جا بیاوریم.
    «روناک یونسی» بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه حضور در برنامه «جشن رمضان» و مشارکت در کمک به نیازمندان در این برنامه به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ماه مبارک رمضان روزهایی را برای ما می آورد تا فارغ از تمام مشغله ها و روزمرگی هایی که سراسر سال ما را به خود درگیر کرده، بندگی کنیم و طاعت خدا را به جا بیاوریم. به خصوص آن که لحظات معنوی چون افطار و سحر و اتفاقاتی مانند روزه داری و عبادت، باعث شده تا امور خیریه و معنوی در این ماه رنگ و بوی دیگری به خود گیرد.

    بازیگر سریال «آخرین بازی» با اشاره به تاثیر رسانه ها در افزایش احساسات خیرخواهانه در ماه رمضان بیان داشت:گمان می‌کنم در این رابطه باید توجه زیادی به نقش رسانه ها و به خصوص تلویزیون داشته باشیم. شما می بینید وقتی رسانه ها با ساخت برنامه هایی نظیر «جشن رمضان» و… در ایام ماه مبارک رمضان، چهره‌های سرشناس را به تلویزیون می‌آورد و از آنها برای اقدامات خیرخواهانه دعوت می کند، آنها هم علیرغم گرفتاری ها به این برنامه می آیند و در این امور شرکت می کنند. هر چند که حال و هوای این نوع برنامه ها در ماه رمضان متفاوت و پررونق تر است اما به نظر من باید برنامه هایی از این قبیل را در طول سال و به شکل های مختلف روی در رسانه ها داشته باشیم تا اثرات این اتفاقات در طول سال هم نمایان باشد.

    بازیگر فیلم سینمایی «عقاب صحرا» تصریح کرد: باید اذعان کنیم که حضور در محافل نیکوکاری سوای از ارزش معنوی و بیش از آن که برای نیازمندان مورد نظر تاثیر داشته باشد، در روحیه خود ما تاثیر محسوسی می گذارد و باعث بهبود حال و روحیه خیّر می شود. چرا که این کارها بر اساس فطرت انسانی است و طبیعتا در روحیه انسان هم تاثرات مثبتی بر جای می گذارد.

    روناک یونسی ادامه داد: اما حیف که ما اسیر روزمرگی شده ایم و فرصت فعالیت هایی از این دست را از خود سلب کرده ایم.

    بازیگر فیلم «روز روشن» ضمن اشاره به برخی نظرات که حضور هنرمندان در مجامع نیکوکاری را اقداماتی ظاهر گرایانه تلقی می کنند گفت: اتفاقا به نظر من حضور هنرمندان و چهره های سرشناس در محافل خیرخواهانه و نیکوکاری و تبلیغ کردن آن ها برای این کار امری پسندیده است. چرا که این موضوع، موضوع بسیار خوبی است و جا دارد که هنرمندان در این مسیر از اعتبار اجتماعی خود نیز خرج کنند تا طرفداران ایشان نیز به خاطر علاقه به شخصیت محبوب شان قدم در این راه بگذارند و استقبال از آنها بیش از پیش بشود. اتفاقا الان شاهد آن هستیم که گاهی اوقات تبلیغات امور منفی و ضد تربیتی، ارزشمند تلقی شده و حضور در برنامه های خیریه، تظاهر قلمداد می شود!

    روناک یونسی و همسرش با حضور در برنامه جشن رمضان و شرکت در آیتم «گره گشایی»، گرهی از زندگی یکی از نیازمندان کشور را گشوده و به این خانواده نیازمند کمک کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.