حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
روز قدس، صحنه برائت از غاصبان است
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 12:03
  • شناسه : 1634
    بازدید 11
    0

    مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور با صدور بیانیه ای با دعوت از ملت ایران برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: این روز، صحنه برائت از غاصبان و نمایش اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه است. در این بیانیه، آمده است: تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب در پدیدن آوردن روز […]

    پ
    پ

    مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور با صدور بیانیه ای با دعوت از ملت ایران برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: این روز، صحنه برائت از غاصبان و نمایش اقتدار ملت های حق طلب و آزادی خواه است.

    در این بیانیه، آمده است: تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب در پدیدن آوردن روز جهانی قدس و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی، امروز تبدیل به کانون خروش و صحنه غریو برائت از غاصبان و احساس اقتدار ملت های حق طلب درمقابل قدرتهای استعمارگر در اقصی نقاط جهان شده است.

    این بیانیه حاکیست: این موهبت ارزشمند بیش از آنکه مردم سرافراز ما را بر ارزشهای والای انقلاب اسلامی متحد و ماندگار کند، مسلمانان جهان را به اتحاد و یکپارچگی و همدلی، این عنصر حیاتی و راهبردی نظام اسلامی فرامی خواند.

    مدیریت حوزه های علمیه در این بیانیه با دعوت از آحاد مردم وفادار به نظام مقتدر اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، ملل مسلمان را به دوری از تفرقه و اختلافات مذهبی فراخواند و افزود: ابراز تنفر و انزجار از استکبار جهانی، نشانگر ایمان به قدرت لایزال الهی و موجب برافکندن نقاب تزویر و نفاق از چهره بازی خوردگان و خودفروختگان خواهد بود.

    در این بیانیه آمده است: امروز اتحاد مسلمین کابوس ویرانگر و بحران لاینحل امنیتی جهان سلطه شده است تا جایی که از سر استیصال و درماندگی حمایت آشکار خود را از گروه های سرکوبگر تکفیری و تروریست هایی که با ایجاد جنگ های کور مذهبی و فرقه ای به نفع استکبار و تامین مصالح و منافع سیاسی آنان گام برمی دارند، دریغ نکرده و با تمام امکانات از آنها جانبداری می کند.

    در این بیانیه آمده است: روحانیون و طلاب نیز با شرکت در این آوردگاه بزرگ اسلامی با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد رسای ˈمرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییلˈ به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای لبیک می گویند.

    روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که در این روز ملت های آزاده جهان علیه اسراییل غاصب و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.