حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
رئیس‌جمهور عید فطر را به ملت ایران تبریک گفت
  • ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت: 21:11
  • شناسه : 1856
    بازدید 7
    0

    رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان بویژه مردم ایران و آرزوی سرافرازی برای همه هموطنان و امید به تحقق اهداف دولت در جهت افزایش رفاه و آسایش ملت، از خداوند بزرگ توفیق همدلی، همفکری و همکاری در این عید وحدت اسلامی را مسألت کرد. متن کامل پیام حسن روحانی […]

    پ
    پ

    رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان بویژه مردم ایران و آرزوی سرافرازی برای همه هموطنان و امید به تحقق اهداف دولت در جهت افزایش رفاه و آسایش ملت، از خداوند بزرگ توفیق همدلی، همفکری و همکاری در این عید وحدت اسلامی را مسألت کرد.

    متن کامل پیام حسن روحانی به این شرح است:

    «بسم‌الله الرحمن الرحیم

    الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا

    فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین بر همه مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و قدرشناس کشورمان، ایران عزیز تبریک و تهنیت باد.

    در روزهای صیام و شب‌های قیام این ماه مبارک، مردم مصمم و مشتاق ایران، هم مساجد و مجالس قرآن و مناجات را با زمزمه‌های عارفانه خود پرآوا کردند و هم با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، فریاد ستم‌ستیزی و دفاع از مظلوم خود را به گوش جهانیان رساندند.

    در روزگاری که مسلمانان جهان از یک‌سو شاهد کشتار وحشیانه مردم بیگناه غزه توسط رژیم صهیونیستی هستند و از سوی دیگر شعله‌ور شدن آتش جنگ و نزاع قومی و مذهبی در امت اسلامی توسط دشمنان اسلام را می‌بینند، ایران اسلامی تنها راه ثبات و امنیت منطقه را وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان منطقه می‌داند که با تمسک به اصول ایمان اسلامی و احیاء فضائل اخلاقی دست‌یافتنی است.

    در این لحظات نورانی، انسان سبکبال از گناهان گذشته در نقطه اعتدال تازه قرار می‌گیرد و با امید به فرداهای بهتر، فرصتی حیات‌بخش برای یافتن تدبیری نو و ساختن دنیایی تازه پیدا می‌کند تا در روشنی عقل و امید و با توانی برگرفته از تلاوت و نیایش، روزهای روشن‌تری را آغاز ‌کند.

    با آرزوی سعادت و سرافرازی برای همه مردم شریف ایران و امید به تحقق اهداف دولت در جهت افزایش رفاه و آسایش ملت، از خداوند بزرگ توفیق همدلی، همفکری و همکاری در این عید وحدت اسلامی را مسألت می‌کنم.

    حسن روحانی
    رئیس جمهوری اسلامی ایران»

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.