حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
دستورالعمل نیروی انتظامی برای ماه مبارک رمضان
  • ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 0:09
  • شناسه : 869
    بازدید 3
    0

    نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد: رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا زمان افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و از افطار تا سحر فعالیت این اماکن بلامانع می باشد. به گزارش ایسنا، در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، نیروی انتظامی در اطلاعیه ای […]

    پ
    پ

    نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد: رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا زمان افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و از افطار تا سحر فعالیت این اماکن بلامانع می باشد.

    به گزارش ایسنا، در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد : باردیگر ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا فرا رسید و مردم خداجو و مؤمن آماده می‌شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند و خود‌سازی آگاهانه در این ماه بر همه ابعاد زندگی تاثیر‌گذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزایش امنیت و کاهش جرایم جلوه می‌کند.

    معنویت و فضای روح بخش این ماه مبارک چنان بر کشور اسلامی ما حاکم می گردد که همگان با شوق در صدد اندوختن توشه معنوی و ذخیره آخرت خود می گردند و این جای شکر دارد ولیکن نیروی انتظامی حسب وظیفه خود در همراهی با مردم متدین و روزه دار بر رعایت نکات ذیل تأکید دارد.

    ۱. گرچه اسلام مسافران و بیماران را از روزه معاف کرده، لکن باید تمامی کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملأ عام خودداری نموده و مسافران عزیز از صرف غذا در فضای بیرونی غذاخوری ها و کنار جاده ها و تفرجگاه ها پرهیز کنند..

    ۲. متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود می توانند به مسافران ارائه خدمت کنند.

    ۳. سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا زمان افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند و از افطار تا سحر فعالیت این اماکن بلامانع می باشد.

    ۴. امنیت پارک ها و تفرجگاه ها توسط ماموران و یگان های انتظامی برای حضور مردم عزیز در زمان افطار و بعد از آن تقویت خواهد شد تا شهروندان روزه دار بتوانند در فصل تابستان گذران فراغت داشته باشند.

    ۵. نیروی انتظامی در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می کند با حضور ماموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم عزیز بسیار راهگشا خواهد بود.

    ۶. یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری ها است؛ لذا انتظار داریم همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و در این امر نیروی انتظامی را یاری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.