حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
داعش تماشای تلویزیون در ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد
  • ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 5:25
  • شناسه : 4074
    بازدید 6
    0

    گروه تروریستی داعش، با صدور بخشنامه ای تماشای تلویزیون در ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد. به گزارش شبستان به نقل از “المسله”؛ گروه تروریستی داعش بخشنامه ای را صادر کرد که به موجب آن، مردم مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی در شهرها و روستاهای حلب شرقی، از مشاهده تلویزیون در ایام ماه مبارک […]

    پ
    پ

    گروه تروریستی داعش، با صدور بخشنامه ای تماشای تلویزیون در ماه مبارک رمضان را ممنوع کرد.
    به گزارش شبستان به نقل از “المسله”؛ گروه تروریستی داعش بخشنامه ای را صادر کرد که به موجب آن، مردم مناطق تحت سیطره این گروه تروریستی در شهرها و روستاهای حلب شرقی، از مشاهده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان منع شده اند.

    در این بیانیه آمده است: “به دستور والیان امر در شهرهای حلب شرقی و روستاهای تابعه، تماشای تلویزیون از قبل ماه رمضان به بعد، به منطور عبادت خداوند در ماه رمضان، ممنوع می شود.”

    گروه تروریستی داعش، برمناطق گسترده ای از استان حلب سیطره دارد و بیشتر مرزهای اداری استان رقه را در اختیار خود گرفته است.

    این بخشنامه جدید، مکمل سلسله بخشنامه های مشابهی است که این گروه تروریستی در مناطق مختلف تحت سیطره خود صادر می کند. اولین نوع از این بخشنامه ها، با ممنوع شدن مشاهده شبکه های ماهواره ای در سال گذشته آغاز شد.

    داعش در توجیه این قانون، اشاعه دروغ علیه عناصر خود، سحر، جادوگری، افکار مخرب، فاسد کردن دین و … را عنوان کرده است.

    این گروه تروریستی، چند روز پیش نیز بخشنامه ای را صادر کرد که به موجب آن، استفاده از تلویزیون در دیرالزور را ممنوع و جریمه ای ۲۵ هزار لیره ای به همراه توقیف دستگاه تلویزیون و بازداشت صاحب آن را برای ناقض این قانون تعیین کرد.

    این گروه به اهالی رقه مهلت داده است تا ماه رمضان، گیرنده های ماهواره خود را از پشت بام ها جمع کنند.

    داعش، سال گذشته نیز استفاده از تلفن های همراه آیفون، اپل و اینترنت که تنها راه ارتباطی با دنیای بیرون بوده است را ممنوع کرد.

    این درحالی است که “استیو وارن” –سخنگوی نظامی ائتلاف بین المللی علیه داعش، از هلاکت دو نفر از سرکرده های برجسته این گروه تروریستی به دنبال حملات هوایی ائتلاف در عراق خبر داد.

    “استیو وارن” گفت: “نیروهای عراقی به راحتی وارد منطقه “الرطبه” واقع در بین بغداد و استان الانبار شدند. علی رغم کوچک بودن این منطقه، ولی از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار است و گروه تروریستی داعش را از منطقه امدادهای حیاتی محروم می کند.”

    وارن افزود: “حدود ۲۰۰ عنصر تروریستی بر این منطقه سیطره داشتند، ولی هنگامیکه با نیروهای عراقی مواجه شدند، پا به فرار گذاشتند.”

    سخنگوی ائتلاف بین المللی اعلام کرد: “ابو حمزه و ابوصفیه و یک عنصر تروریستی دیگر داعش، در یکی از حملات هوایی ائتلاف به هلاکت رسیده اند.”

    او در گفتگو با خبرنگار پنتاگون افزود: “ابوحمزه عنصر تروریستی برجسته ای بوده است که حملات زیادی را علیه نیروهایی امریکایی طراحی واجرا کرده است. ابوصفیه نیز مسئولیت طراحی حملات شیمیایی به دره “فرات” را به عهده داشته است.”

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.