حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
خندوانه از امروز با دکور جدید و متفاوت ضبط خود را شروع می کند
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 6:12
  • شناسه : 7792
    بازدید 11
    1

    مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: ماه رمضان را در پیش داریم و با توجه به کنداکتورهای برنامه شبکه نسیم که زمان پخش برنامه ها تعیین شده است امروز گروه تولید برنامه خندوانه ضبط برنامه خود را شروع می کند. امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با میزان، درباره برنامه”خندوانه” […]

    پ
    پ

    مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفت: ماه رمضان را در پیش داریم و با توجه به کنداکتورهای برنامه شبکه نسیم که زمان پخش برنامه ها تعیین شده است امروز گروه تولید برنامه خندوانه ضبط برنامه خود را شروع می کند.
    امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با میزان، درباره برنامه”خندوانه” گفت: ماه رمضان را در پیش داریم و با توجه به کنداکتورهای برنامه شبکه نسیم که زمان پخش برنامه ها تعیین شده است امروز گروه تولید برنامه خندوانه ضبط برنامه خود را شروع می کند.

    وی درباره دکور سری جدید برنامه خندوانه اظهار کرد: لوکیشن برنامه “خندوانه” پیش از این در مکان دیگری بود و با توجه به فضایی که برنامه خندوانه در فصل گذشته در اختیار داشت دکورها طراحی شده بود اما در این فصل با توجه به این که این گروه به مکان جدیدی برای ضبط برنامه منتقل شده اند بالطبع دکورها و فضای “خندوانه” نیز تغییر خواهد کرد و مخاطبان شاهد برنامه خندوانه در فضا و دکورهای جدید و متفاوت خواهند بود.

    مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره شکل کار و اجرا در فصل جدید برنامه “خندوانه” بیان کرد: برنامه خندوانه در این فصل فضایی متفاوت تر از گذشته را تجربه می کند و رامبد جوان در کلیپ آنونس برنامه خندوانه این مسئله را با بیان این مطلب که در این فصل مخاطبان فضایی شاد و جدیدتر را خواهند دید منتشر کرده است.

    اشرف ادامه داد: قطعا حضور جناب خان در فصل‌های پیشین خندوانه با نظر گروه کارشناشی و شخص رامبد جوان بوده است و در این فصل نیز همین روند ادامه داشته و چگونگی حضور جناب خان در خندوانه به نظر رامبد جوان در مقامکارگردان و سید علی احمدی در مقام تهیه کننده برمی گردد.

    وی با اشاره به روند ضبط برنامه “عبدی شو” بیان کرد: برنامه عبدی شو این روزها مراحل ضبط را همچون گذشته سپری می کند و زمان پخش آن قطعا در ماه مبارک رمضان نیست بلکه پس از اتمام این ماه روی آنتن خواهد رفت.

    اشرف خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است شبکه تماشا در ماه مبارک رمضان سریال “رابینسون کوروزوئه” را روی آنتن می برد و پخش سریالهایی چون “آیسان” که در حال پخش هستند ادامه خواهد داشت. رایزنی هایی در حال انجام است تا شبکه تماشا پس از ماه مبارک رمضان سریال‌های جدید که بازپخش نباشند را روی آنتن ببرد که در این باره اطلاع‌رسانیخواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.