حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3659 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تقدیر از پدران و مادرانی که نام “خدیجه” را برای دخترانشان انتخاب می‌کنند
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 22:00
  • شناسه : 1287
    بازدید 9
    1

    فرهنگسرای بهمن همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها مصادف با سه‌شنبه دهم ماه مبارک رمضان (۱۷ تیرماه)؛ از پدران و مادرانی که نام “خدیجه” را در این روز برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند تقدیر خواهد کرد. عباس قنبری با بیان این مطلب که ترویج سبک زندگی اسلامی با تاکید بر تحکیم […]

    پ
    پ

    فرهنگسرای بهمن همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها مصادف با سه‌شنبه دهم ماه مبارک رمضان (۱۷ تیرماه)؛ از پدران و مادرانی که نام “خدیجه” را در این روز برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند تقدیر خواهد کرد.

    عباس قنبری با بیان این مطلب که ترویج سبک زندگی اسلامی با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده از محورهای اساسی برنامه های این فرهنگسرا است، گفت: فرهنگسرای بهمن همزمان با دهم ماه مبارک رمضان (۱۷ تیرماه) و سالروز رحلت همسر مکرم پیامبر اعظم(ص) برای نخستین بار و در یک اقدام حسنه به منظور زنده نگه داشتن شعائر و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) در رابطه با انتخاب نام نیکو برای فرزندان و ارج نهادن به نام مبارک حضرت خدیجه(س) از پدران و مادرانی که نام “خدیجه” را در این روز برای فرزندان خود انتخاب می کنند تقدیر شایسته به عمل می آورد.

    رئیس فرهنگسرای بهمن ضمن اشاره به بزرگداشت این روز عزیز و لزوم فرهنگ سازی نام مبارک حضرت خدیجه(س) افزود: حضرت خدیجه کبری(س) با در اختیار قرار دادن تمام سرمایه خود در آغاز رسالت نبی اکرم(ص)، اولین بانویی است که اسلام آورده ودر این راه نقش مهمی را ایفا نموده است.

    وی افزود: ایشان در ادامه زندگی خود با پیامبر اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) را در دامان پاک خود تربیت نموده و لذا لقب “ام المومنین” به ایشان تعلق می گیرد و پیامبر اکرم(ص) پس از رحلت جانگداز حضرت خدیجه کبری(س) آن سال را “عام الحزن” نامیدند که این‌ها همه نشان از شان و مقام بلند مرتبه آن بانوی مکرم اسلام دارد.

    عباس قنبری در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ارج نهادن به مقام شامخ حضرت خدیجه کبری (س) و رهنمودهای ارزشمند ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درنکوداشت “بانوی مهربانی” صورت می گیرد.

    شهروندان تهرانی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی فرهنگسرای بهمن واقع در ضلع جنوبی میدان بهمن مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۳-۵۵۰۵۸۸۹۲ تماس گرفته و یا از طریق ایمیل bahman.cu.ce@gmail.com مدرک شناسائی فرزند خود را دال براین اقدام ارسال نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.