حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تعداد مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰۰ نفر پیش‌بینی‌شده است
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 6:39
  • شناسه : 7582
    بازدید 11
    2

    رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: حجم اعزام مبلغان در ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان در سال‌های گذشته، پنج هزار نفر بوده که این تعداد در ماه رمضان سال جاری به ۱۲ هزار نفر رسیده است. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد واعظی ظهر امروز در دیدار مبلغان نخبه با آیت‌الله نوری‌همدانی […]

    پ
    پ

    رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: حجم اعزام مبلغان در ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان در سال‌های گذشته، پنج هزار نفر بوده که این تعداد در ماه رمضان سال جاری به ۱۲ هزار نفر رسیده است.
    به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد واعظی ظهر امروز در دیدار مبلغان نخبه با آیت‌الله نوری‌همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: طلابی که در دیدار امروز با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند، ازجمله نخبگان و فرهیختگان حوزه علمیه هستند که برخی از آن‌ها در درس خارج فقه تدریس کرده و برخی دیگر نیز در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

    وی افزود: از ظرفیت طلاب و مبلغان حوزه علمیه، در ۳۱ استان کشور متناسب با مناسبت‌های مختلف در طول سال استفاده می‌شود و در بیش از ۱۰ استان تلفیقی شیعه و سنی، ۷۰ درصد از مبلغان اعزام‌شده‌اند.

    رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با ارائه آمار مربوط به اعزام مبلغان، گفت: حجم اعزام مبلغان در ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان در سال‌های گذشته، پنج هزار نفر بود که این تعداد امروزه به ۱۲ هزار نفر رسیده است.

    واعظی تصریح کرد: ره‌توشه‌های تبلیغی متناسب با آقا یا خانم‌بودن مبلغان تهیه می‌شود که علاوه بر مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی، کل مبلغان سراسر کشور از آن استفاده می‌کنند و علاوه بر ۱۰ تا ۱۵ هزار نسخه کاغذی، نسخه‌های الکترونیکی هم‌جهت دانلود آماده‌شده است.

    وی عنوان کرد: امروزه ۴۰۰ گروه تبلیغی در سراسر کشور وجود دارد که هرکدام در زمینهٔ خاص فعالیت می‌کنند و این گروه‌ها مورد پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرند.

    رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت به‌روز بودن مبلغان، بیان کرد: ۲۰۰ گروه از مبلغان در فضای مجازی در حال فعالیت هستند تا خلأ موجود در این فضا را پر کنند، همچنین دفتر تبلیغات اسلامی این گروه‌ها را نیز مورد پشتیبانی خود قرار داده است.

    واعظی بابیان برگزاری جلسات تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: در کنار برنامه‌های تبلیغی موجود در ماه مبارک رمضان، جلسات تفسیر قرآن نیز برگزار می‌شود که برای برگزاری این برنامه‌های تفسیری، ۷۰ نفر از مبلغان خبره به مناطق اعزام‌شده‌اند.

    وی کاربردی‌بودن تبلیغ را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: در زمینهٔ آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد وغیره، جلسات آموزشی خاصی برای مبلغان در نظر گرفته‌شده تا این مبلغان و طلاب با حضور خود در مناطق آسیب‌پذیر اجتماعی، به مردم یاری برسانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.