حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3574 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تصاویر/ مراسم احیای شبهای قدر در کربلا، نجف و کاظمین
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت: 1:13
  • شناسه : 7292
    بازدید 7
    1

    صدها هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مراسم احیای شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان را در کنار بارگاه ملکوتی اهل بیت(ع) در کربلا، نجف و کاظمین سپری کردند.  حرمهای اهل بیت عصمت و طهارت در عتبات عالیات میزبان هزاران نفر از عاشقان آل الله در مراسمهای احیای شبهای قدر […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    صدها هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مراسم احیای شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان را در کنار بارگاه ملکوتی اهل بیت(ع) در کربلا، نجف و کاظمین سپری کردند.

     حرمهای اهل بیت عصمت و طهارت در عتبات عالیات میزبان هزاران نفر از عاشقان آل الله در مراسمهای احیای شبهای قدر بود.

    تمامی دیوارها، دربها و مضجعهای مطهر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین با پارچه‌های سیاه رنگ منقش به نام امیرالمومنین تزیین شده و زائران ضمن زیارت و عرض ارادت به آستان مطهر امامان، مراسمهای احیای شبهای قدر را در کنار بارگاه نورانی اهل بیت (ع) سپری کردند.

    صدها هزار نفر از عاشقان اهل بیت(ع) که خود را از راههای دور و نزدیک به عتبات عالیات رسانده بودند در شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان مراسمهای احیای شب قدر را در کنار حرمهای امامان معصوم برگزار کردند.

    حرم مطهر امامی علی(ع) در نجف اشرف، حرم مطهر امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، خیابان بین الحرمین، حرم مطهر امام جواد(ع) و حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) در شبهای قدر مملو از زائران و عاشقانی بود که ندای یارب یارب را زمزمه کردند.

    بیش از ۱۸ هزار نفر از زائران ایرانی نیز در مراسمهای احیای حرم اهل بیت(ع) در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین حاضر بودند.

    مراسمهای احیای شبهای قدر در عتبات عالیات یک روز دیرتر از ایران برگزار شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.