حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تدابیر پلیس جهت تأمین نظم و امنیت ماه مبارک
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 5:06
  • شناسه : 4906
    بازدید 9
    1

    معاون عملیات ناجا گفت: در راستای تأمین نظم و امنیت ماه مبارک، این پلیس با هدف ایجاد فضایی امن توأم با آرامش برای هموطنان به منظور پیشگیری و برخورد مناسب با جرائم مرتبط به ویژه روزه خواری در انظار عمومی، برنامه‌ریزی دارد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید حسن بتولی معاون عملیات ناجا با […]

    پ
    پ

    معاون عملیات ناجا گفت: در راستای تأمین نظم و امنیت ماه مبارک، این پلیس با هدف ایجاد فضایی امن توأم با آرامش برای هموطنان به منظور پیشگیری و برخورد مناسب با جرائم مرتبط به ویژه روزه خواری در انظار عمومی، برنامه‌ریزی دارد.

    به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید حسن بتولی معاون عملیات ناجا با اشاره به اقدامات معاون عملیات ناجا در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: مردم کشور عزیز ایران اسلامی همگام با دیگر مسلمانان جهان پس از پشت سر گذاشتن ماه های پر خیر و برکت رجب و شعبان به استقبال ماه رمضان، ماه پاکی، آزادی و آزادگی می روند و این را فرصت مناسبی می دانند برای رهایی از قید و بندهایی که بر اثر گناه انسان را اسیر خود نموده است.

    وی افزود: آن چه بر عظمت این ماه افزوده و دل های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده، نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم (ص) و قرار گرفتن شب های قدر در این ماه است.

    معاون عملیات ناجا بیان داشت: رده‌های تخصصی نیروی انتظامی تدابیر لازم برای پوشش امنیتی- انتظامی را در طول ماه مبارک رمضان بویژه ایام خاص این ماه از قبیل شب های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر اتخاذ کرده و با حساسیت و هوشیاری نسبت به اجرای مأموریت ها و همچنین تشدید اقدام های تأمینی و مراقبتی در این ایام اقدام می کند.

    سردار بتولی در تشریح اقدامات معاونت عملیات در خصوص تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان گفت: در راستای این مأموریت معاونت عملیات ناجا با هدف ایجاد فضایی امن توأم با آرامش برای هموطنان به منظور پیشگیری و برخورد مناسب با جرایم مرتبط با ماه مبارک رمضان به ویژه روزه خواری در انظار عمومی، برنامه ریزی دارد.

    معاون عملیات ناجا، گفت: برای روان سازی و تسهیل در تردد در ساعات پایانی روز و محیط پیرامونی محل های برگزاری مراسم های مذهبی، اتخاذ تمهیدات ویژه امنیتی-انتظامی در ایام خاص، پوشش محل‌های هدف و جرم خیز با افزایش گشت های انتظامی نسبت به تهیه و تدوین و ابلاغ دستورالعمل تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان اقدام نموده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.