حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تخلف برخی دستگاه‌های دولتی در کاهش ساعت کاری ماه رمضان
  • ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 4:16
  • شناسه : 2452
    بازدید 5
    2

    در حالی که طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دولت در سال جاری کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در ماه رمضان را رد کرده، برخی از دستگاه‌های دولتی نسبت به تغییر ساعت کاری خود اقدام کرده‌اند. به گزارش تسنیم، پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و […]

    پ
    پ

    در حالی که طبق اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دولت در سال جاری کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در ماه رمضان را رد کرده، برخی از دستگاه‌های دولتی نسبت به تغییر ساعت کاری خود اقدام کرده‌اند.
    به گزارش تسنیم، پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و البته سخنگوی دولت به میان خبرنگاران آمد و اعلام کرد که دولت امسال نیز مانند سال گذشته برنامه ای برای کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در ماه رمضان ندارد.

    اما نوبخت این را هم گفت که اگر دستگاه ها تمایل داشته باشند می توانند به کارمندان خود مرخصی ساعتی بدهند!

    توجه داشته باشید سخنگوی دولت رسماً تأکید کرده که دستگاه های دولتی می توانند به کارمندان خود مرخصی دهند! اما با وجود این مصوبه هیات وزیران از برخی دستگاه های دولتی خبر می رسد که نسبت به کاهش ساعت کاری در ماه رمضان اقدام کرده اند.

    این دستگاه های دولتی متخلف درحالی ساعت کاری کارمندان خود را کاهش داده اند که این تغییر ساعت کاری بدون در نظر گرفتن مرخصی است.

    بنابراین رسماً تعدادی از دستگاه های بزرگ دولتی از اجرای مصوبه دولت سرپیچی کرده و ساعت کاری ادارات خود را در ماه رمضان کاهش داده اند.

    به گزارش تسنیم، دولت یازدهم امسال نیز مانند سال گذشته نسبت به کاهش ساعات کاری اقدام نکرد و با اعتقاد به مغایرتهای قانونی این موضوع از آن خودداری کرد.

    نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قبلاً در همین ارتباط گفته بود که قانون مدیریت خدمات کشوری بر ۴۴ ساعت کار در هفته تاکید دارد و اقدامی که در سال‌های قبل در ارتباط با کاهش ساعت کاری انجام می‌شد مورد اعتراض مجلس بود، ولی دولت گذشته بدون توجه به این اعتراضات آن را اجرا می‌کرد.

    وی تاکید داشت که دولت یازدهم مقید به قانون است و نمی‌تواند و به عبارتی اختیار ندارد که ساعات کار را تغییر دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.