حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تا ماه مبارک رمضان گوشت ارزان می‌شود/ گرانی گوشت موقتی است
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 6:43
  • شناسه : 7587
    بازدید 8
    2

    رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز گفت: مردم نگران نباشند، گوشت ارزان می‌شود. احمد احدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به گرانی گوشت قرمز ادامه داد: هرسال در فصل بهار به دلیل عرضه کمتر گوسفند به بازار، گوشت گرانتر به دست مصرف‌کننده می‌رسد و این گرانی موقتی است. وی افزود: به دلیل اینکه دام […]

    پ
    پ

    رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز گفت: مردم نگران نباشند، گوشت ارزان می‌شود.
    احمد احدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به گرانی گوشت قرمز ادامه داد: هرسال در فصل بهار به دلیل عرضه کمتر گوسفند به بازار، گوشت گرانتر به دست مصرف‌کننده می‌رسد و این گرانی موقتی است.

    وی افزود: به دلیل اینکه دام زنده کمتر به بازار عرضه می‌شود گوشت گران شده و در بازار نیز این گرانی مشهود است، اما این گرانی موقتی است و من قول می‌دهم تا ماه مبارک رمضان قیمت گوشت ارزان شود.

    احدی اضافه کرد: مصرف گوشت مردم نسبت به زمستان کمتر شده و دامدار نیز دام خود را تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت گوشت از نیمه ماه مبارک ارزان خواهد شد، چراکه بره‌های موجود نیز هنوز قابل ارائه به بازار نیستند.

    رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز با تأکید بر اینکه مردم باید از مراکز بهداشتی گوشت مورد نیاز خود را تهیه کنند، متذکر شد: برای سلامتی مردم دستگاه‌های زیادی هستند که با توزیع گوشت خارج از شبکه برخورد می‌کنند و مردم نیز بهتر است گوشت خود را از مراکز بهداشتی خرید نمایند.

    وی در پایان با بیان اینکه اکنون گوشت به اندازه نیاز موجود است، یادآور شد: خوشبختانه مشکلی برای گوشت قرمز وجود ندارد و به اندازه نیاز در بازار و سطح فروشگاه‌ها گوشت موجود است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.