حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
تاکید مجدد ناجا بر لزوم رعایت موازین شرعی در ماه مبارک رمضان
  • ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت: 1:26
  • شناسه : 8264
    بازدید 9
    0

    نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مجدداً بر لزوم رعایت موازین شرعی، تکریم و تعظیم شعائر اسلامی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است : شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من […]

    پ
    پ

    نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مجدداً بر لزوم رعایت موازین شرعی، تکریم و تعظیم شعائر اسلامی تاکید کرد.
    به گزارش پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

    متن این اطلاعیه به شرح ذیل است :

    شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من الهدی و الفرقان

    بار دیگر ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا فرا می رسد و مردم خداجو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.

    معنویت و فضای روح بخش این ماه مبارک چنان بر ایران اسلامی حاکم می گردد که آثار لطیف و نورانی آن در عرصه های مختلف اجتماعی احساس می شود.

    بی تردید امسال نیز همانند سال های گذشته، مردم مومن و پارسا با فرا رسیدن ماه مبارک خود را آماده می کنند تا با شعور و شعف وصف ناپذیر در مهمانی خدا شرکت نمایند و از این فرصت بی نظیر کمال استفاده و فیض معنوی را ببرند.

    به تحقیق پاسداشت فضای معنوی و حفظ حرمت این ماه گرانقدر، مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان می باشد، بر این اساس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه بزرگ، در جهت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، عموم هموطنان عزیز را به رعایت نکات زیر دعوت می نماید:

    انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش های اخلاقی، هنجارهای دینی و به ویژه عفاف و حجاب در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود. بدیهی است، با معدود افرادی که به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

    براساس احکام نورانی اسلام لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

    متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات دهند. سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا هنگام افطار پذیرای مشتری نخواهند بود.

    نیروی انتظامی نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه در زمان افطار و شب های قدر توجه ویژه ای نموده و دستورالعمل های ترافیکی به تفکیک هر استان اعلام می گردد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.