حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«بچه مهندس» جای «پدر» را گرفت/ اضافه شدن سریال طنز به جدول پخش رمضانی
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت: 2:15
  • شناسه : 7739
    بازدید 9
    1

    در حالی که پیش از این سریال «پدر» برای پخش از شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده بود، «بچه مهندس» جایگزین این سریال شد. به گزارش فارس، پیش از این ۳ مجموعه تلویزیونی «سر دلبران»، «پدر» و «رهایم نکن» به ترتیب برای پخش از شبکه‌های یک، دو و سه در […]

    پ
    پ

    در حالی که پیش از این سریال «پدر» برای پخش از شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده بود، «بچه مهندس» جایگزین این سریال شد.
    به گزارش فارس، پیش از این ۳ مجموعه تلویزیونی «سر دلبران»، «پدر» و «رهایم نکن» به ترتیب برای پخش از شبکه‌های یک، دو و سه در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده بودند که هر ۳ اثر تقریبا از فضای ملودرام برخوردارند و هیچکدام از آثار طنز نبودند.

    بنا بر این گزارش، این انتخاب‌ها در حالی صورت گرفته بود که پیش از این و طی دهه‌های گذشته آثار طنز در ماه مبارک رمضان از جمله آثار پربازدید به شمار می‌رفتند و با اعلام اسامی سریال‌های رمضان ۹۷ نیز اعتراض‌هایی نسبت به این انتخاب‌ها صورت گرفت که بر جای خالی طنز تاکید داشتند.

    در نهایت امروز طی تصمیم جدید مدیران تلویزیون، سریال «پدر» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» از گردونه این انتخاب‌ها کنار رفت تا «بچه مهندس» به کارگردانی «علی غفاری» جایگزین آن در شبکه دو شود.

    سریال «بچه مهندس» که تعداد قسمت‌هایی بیشتر از پخش در ماه مبارک رمضان دارد، داستانی شیرین دارد که داستان آن درباره پسر بچه‌ای است که در خانه خورشید بزرگ می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.