حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برگزاری مراسم لیالی قدر در حرم مطهر امام
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 0:46
  • شناسه : 5636
    بازدید 8
    2

    مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیاء لیالی قدر و سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود. آستان مقدس امام خمینی(ره) با اعلام برنامه مراسم های شب های قدر در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی، از عموم مردم برای شرکت در […]

    پ
    پ

    مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیاء لیالی قدر و سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.
    آستان مقدس امام خمینی(ره) با اعلام برنامه مراسم های شب های قدر در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی، از عموم مردم برای شرکت در این مراسم ها دعوت کرد.

    در اطلاعیه این آستان آمده است: مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیاء لیالی متبرکه قدر و سوگواری شهادت مظلومانه بزرگ مرد تاریخ عدالت، ایثار و خلوص حضرت مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام امسال در کنار حرم نورانی و با شکوه سلاله پاک او حضرت امام خمینی با شکوه و عظمت خاص برگزار می شود.

    این اطلاعیه ادامه داده است: حضور آگاهانه و عارفانه پیروان مکتب جاودانه تشیع در این مراسم علاوه بر بهره گیری از بهترین مراسم احیاء و عزاداری تاکیدی است بر استقرار و احترام به نام و نشان و مکتب سیاسی امام بزرگوار و نیز پاسداشت شهدای مظلوم هفتم تیر.

    این اطلاعیه با اعلام ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به عنوان آغاز و ساعت ۲ بامداد به عنوان زمان آغاز و پایان مراسم شب های قدر افزوده است:شب نوزدهم رمضان ۴ تیر مراسم عزاداری و دعای جوشن کبیر توسط مداحان اهل بیت(ع) آقایان خلف زاده و جعفری و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم هاشمیان برگزار می شود.

    این اطلاعیه افزوده است: شب بیست و یکم رمضان ۶ تیر مراسم عزاداری و دعای جوشن کبیر توسط مداحان اهل بیت(ع) آقایان اصفهانی و بختیاری و مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری برگزار می شود.

    در این اطلاعیه اعلام شده است: شب بیست و سوم رمضان ۸ تیر دعای ابوحمزه ثمالی و مراسم احیاء توسط مداح اهل بیت(ع) آقای منصوری برگزار می شود.

    در ضمن مترو و اتوبوسرانی تهران نیز برنامه وسیعی برای رفت و برگشت زائران عزیز تدارک دیده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.