حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳ Saturday, 13 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برنامه ویژه شبکه پویا برای کودکان و نوجوانان در شب های قدر
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 13:32
  • شناسه : 1554
    بازدید 70
    0

    مدیر پخش شبکه پویا با اشاره به برنامه های این شبکه در شب های قدر گفت: انیمیشن های شبکه پویا در راستای شناساندن سیره امیرالمومنین علی (ع) به کودکان و نوجوانان در این ایام به روی آنتن خواهد رفت. مهدی مینایی اظهار کرد: شبکه پویا به مناسبت شب های قدر و حضور کودکان و نوجوانان […]

    پ
    پ

    مدیر پخش شبکه پویا با اشاره به برنامه های این شبکه در شب های قدر گفت: انیمیشن های شبکه پویا در راستای شناساندن سیره امیرالمومنین علی (ع) به کودکان و نوجوانان در این ایام به روی آنتن خواهد رفت.
    مهدی مینایی اظهار کرد: شبکه پویا به مناسبت شب های قدر و حضور کودکان و نوجوانان در مراسم های مذهبی طی این ایام فیلم های سینمای شبانگاهی و کلیپ لالای را پخش نخواهد کرد.

    مدیر پخش شبکه پویا گفت: همچنین بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته برنامه های این شبکه در این ایام تا ساعت ۲۱.۳۰ خواهد بود.

    وی افزود: انیمیشن هایی همچون داستان راستان، قضاوت های حضرت علی (ع)، قصه های زهره و زهرا و مجموعه داستان های مذهبی ویژه شهادت حضرت علی (ع) در این ایام برای کودکان و نوجوانان پخش خواهد شد.

    وی ادامه داد: انیمیشن داستان راستان در ۲ قسمت با عناوین زره و بار، نخل و زره بر اساس داستان های شهید مطهری در مورد امیرالمومنین تولید شده است.

    مینایی یادآور شد: همچنین در این ایام بیشتر میان برنامه ها و کلیپ های این شبکه در مورد شب های قدر و سالگرد شهادت امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

    وی اظهار کرد: برنامه دیگری از شبکه پویا با عنوان ایران ما به روی آنتن می رود. همچنین در این ایام در مورد توصیف نجف اشرف و مرقد امیرالمومنین علی (ع) برنامه ای به روی آنتن خواهد رفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.