حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
برنامه های بسیج دانشجویی در ماه رمضان تشریح شد
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت: 18:28
  • شناسه : 10429
    بازدید 20
    0

    مسئول مرکز قرآن عترت بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی در پاییز برنامه های قرآنی بسیج دانشجویی در نمایشگاه قرآن و ماه رمضان را تشریح کرد. «سید ابوالقاسم فضایلی» در گفتگو با شبستان در مورد فعالیت های قرآنی بسیج دانشجویی در ماه مبارک رمضان و نمایشگاه قرآن گفت: […]

    پ
    پ

    مسئول مرکز قرآن عترت بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی در پاییز برنامه های قرآنی بسیج دانشجویی در نمایشگاه قرآن و ماه رمضان را تشریح کرد.
    «سید ابوالقاسم فضایلی» در گفتگو با شبستان در مورد فعالیت های قرآنی بسیج دانشجویی در ماه مبارک رمضان و نمایشگاه قرآن گفت: در نمایشگاه قرآن بسیج دانشجویی در سه بخش مشاوره قرآنی در حفظ قرآن، مسائل اعتقادی و روابط اجتماعی، ثبت نام حلقه های قرآنی و اعتکاف قرآنی فعالیت می کند. این برنامه ها از جمله برنامه های شاخص بسیج دانشجویی در ماه رمضان است که آغاز این طرح ها در ماه مبارک و پس از پایان این ماه نیز ادامه می یابد.

    مسئول مرکز قرآن عترت بسیج دانشجویی کشور افزود: حلقه های قرآنی در ماه رمضان آغاز و بعد از آن نیز ادامه دارد و تا جشنواره قرآن و عترت در پاییز ادامه می یابد که ثبت نام این حلقه ها در نمایشگاه قرآن است.

    مسئول مرکز قرآن عترت بسیج دانشجویی کشور در مورد برنامه های دیگر بسیج دانشجویی در نمایشگاه قرآن اظهار کرد: نمایش مصور سوره مبارک فجر در غرفه بسیج دانشجویی از دیگر برنامه بسیج دانشجویی در نمایشگاه قرآن است.

    وی افزود: در روز پنجشنبه نیز نشست با عنوان چالش های فرهنگی و قرآنی در جامعه ایران اسلامی در غرفه ایکنا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

    فضایلی با اشاره به برگزاری مسابقه گنج قرآنی هفته آینده ادامه داد: این مسابقه با طراحی آیات قرآن در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

    وی گفت: مسابقات و تلاوت قرآنی در تمام دانشگاههای سراسری کشور اجرا می شود، تلاوت روزانه قرآن نیز به طور مستمر در طی سال در دانشگاههای کشور اجرا می شود.

    فضایلی ا بیان اینگه جایگزینی برای مدیران قرآنی نداریم، گفت: دوره توانمند سازی مدیران فعال قرآنی در تک تک استانها برگزار و به صورت کشوری در مرداد ماه برگزار می شود.

    وی در مورد دیگر برنامه بسیج دانشجوی اظهار کرد: طرح صراط طرح ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین با محوریت کتاب روش تفسیر قرآن با صحفیه سجادیه و نهج البلاغه است که پس از ماه رمضان اجرا می شود.

    فضایلی با بیان اینکه طرح حلقه های قرآنی در بعد از ماه مبارک با جدیت بیشتری برگزار می شود، گفت: جشنواره قرآن و عترت بسیج دانشجویی از آبان یا آذر ماه آغاز می شود و تا سال ۹۹ نیز ادامه دارد./

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.