حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
بازگشت سریال‌های رمضانی به تلویزیون
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 22:38
  • شناسه : 3432
    بازدید 5
    0

    چند شبی که سریال های رمضانی به خاطر شب‌های قدر به روی آنتن نمی‌رفت، فرصت خوبی برای گروه سازنده بود تا به دور از شتابزدگی کارشان را دنبال کنند. پس از توقف پنج روزه، سریال‌های «پایتخت ۴»،«گاهی به پشت سر نگاه کن» و «دردسرهای عظیم۲» از امشب ۱۹ تیر ماه، پخش خود را از سر […]

    پ
    پ

    چند شبی که سریال های رمضانی به خاطر شب‌های قدر به روی آنتن نمی‌رفت، فرصت خوبی برای گروه سازنده بود تا به دور از شتابزدگی کارشان را دنبال کنند. پس از توقف پنج روزه، سریال‌های «پایتخت ۴»،«گاهی به پشت سر نگاه کن» و «دردسرهای عظیم۲» از امشب ۱۹ تیر ماه، پخش خود را از سر می گیرند.

    به گزارش ایسنا، «پایتخت ۴»، «گاهی به پشت سر نگاه کن» و «دردسرهای عظیم۲»مجموعه‌های نمایشی رمضان هستند که از امشب۱۹ تیر ماه ادامه پخش خود را طبق روال قبل خواهند داشت.

    از میان سه سریال رمضانی امسال تلویزیون، دو سریال با درون مایه طنز و تنها سریال ملودرام اجتماعی تلویزیون در ماه مبارک رمضان مجموعه «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند که در ایام شب‌های قدر به روی آنتن نرفتند و دو سریال مناسبتی «فراموشی» و «نیاز» جایگزین آنها بودند.

    سریال «پایتخت ۴» به تهیه کنندگی الهام غفوری در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این مجموعه طنز هر شب ساعت ۲۲ به روی آنتن می‌رود و ساعت ۱۵ روز بعد تکرار می‌شود. علیرضا خمسه، محسن تنابنده،احمد مهرانفر، مهران احمدی، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فوقانی اصل از بازیگران نقش اصلی «پایتخت» هستند.

    مهران احمدی نیز که پیش از این قرار بود در «پایتخت۴ » حضور داشته باشد، این حضور منتفی شد.

    وی درباره حضورش در سریال «پایتخت۴» اعلام کرده بود، هماهنگی‌های لازم برای حضورم در «پایتخت» انجام نشد و دیگر قرار نیست در قسمت‌های انتهایی داستان هم حضور داشته باشم.

    سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» نیز از امشب ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۷ و ۳۰ صبح و ۱۷ عصر همان روز پخش خواهد شد. محور اصلی قصه این مجموعه امانتداری و رعایت حلال و حرام در کسب درآمد است. تهیه‌کنندگی سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» بر عهده رضا انصاریان است. امین تارخ، هدایت هاشمی، محمد متوسلیانی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار و … از بازیگران سریال مازیار میری هستند.

    همچنین سریال «دردسرهای عظیم ۲» کاری از برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی مهران مهام نیز از شبکه سه سیما از ۱۹ اتیر ماه به پخش خود ادامه می دهد.

    «دردسرهای عظیم۲» از پنج‌شنبه هر شب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۷ و ۳۰ در ایام رمضان به روی آنتن می رود.

    از بازیگران این سریال طنز می‌توان به حضور مهدی هاشمی، جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه لقا باقری اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.