حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اولین شب رمضان/ از قطع شدن «ماه عسل» تا تبلیغات در سریالها
  • ۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت: 13:22
  • شناسه : 1035
    بازدید 4
    0

     شب اول ماه رمضان در تلویزیون در حالی سپری شد که ویژه برنامه‌های مناسبتی با قطع برنامه «ماه عسل»، تاخیر در پخش سریال «هفت سنگ» وهمزمانی پخش آن با سریال شبکه تهران همراه بودند. به گزارش ایسنا، اولین قسمت از برنامه «ماه عسل» در حالی به روی آنتن رفت که در نیمه‌های پخش تیتراژ این […]

    پ
    پ

     شب اول ماه رمضان در تلویزیون در حالی سپری شد که ویژه برنامه‌های مناسبتی با قطع برنامه «ماه عسل»، تاخیر در پخش سریال «هفت سنگ» وهمزمانی پخش آن با سریال شبکه تهران همراه بودند.

    به گزارش ایسنا، اولین قسمت از برنامه «ماه عسل» در حالی به روی آنتن رفت که در نیمه‌های پخش تیتراژ این برنامه با صدای مرتضی پاشایی، برنامه قطع شد.

    این قطعی حدود پنج دقیقه زمان برد و شبکه سه در این میان به اعلام برنامه‌های ویژه رمضان خود پرداخت.

    تیتراژ برنامه پس صحبت‌های کوتاه علیخانی پخش شد و قبل از پخش تیتراژ، علیخانی در مقابل دوربین و خطاب به مخاطبان عنوان کرد که دعا کنید اولین قسمت از برنامه به خوبی و خوشی و بدون مشکلی به روی آنتن برود، اما پس از پخش تقریبا نیمی از تیراژ، برنامه قطع شد و علیخانی پس از بازگشت به روی آنتن با خنده گفت: دیدید گفتم دعا کنید برنامه به خوبی پخش شود.

    سپس علیخانی از پخش دوباره تیراژ خبر داد و این بار بدون قطعی، تیراژ «ماه عسل» تا پایان به تصویر کشیده شد.

    علیخانی در ابتدای برنامه، با خنده و خطاب به مخاطبان بیان کرد: می‌دانم که بعضی از شما از من خوشتان نمی‌آید اما وقتی صدای مهمان برنامه را می‌شنوید می‌گویید صدای تلویزیون را زیاد کنید.

    همچنین اولین قسمت از «ماه عسل» با پخش بخش‌هایی از برنامه سال گذشته آغاز شد و محمد طاها که سال گذشته دزدیده شده بود و به واسطه نشان دادن تصویر او در «ماه عسل» به خانواده‌اش تحویل داده شد، به همراه خانواده‌اش اولین مهمانان «ماه عسل» بودند.

    مادر شهید ایرج خرم جاه نیز از جمله مهمانان گروه دوم این برنامه بودند. هویت شهید ایرج خرم‌جاه که ۲۷ سال پیش به نام جعفر زمردیان در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده بود، در سال گذشته شناسایی شد.

    سریال رمضانی «هفت سنگ» شبکه سه سیما نیز که قرار است در ایام رمضان ساعت ۲۱ به روی آنتن برود شب گذشته به دلیل تقارن پخش آن با مسابقات لیگ جهانی والیبال ( ایران – لهستان) با تاخیر پخش شد.

    تلویزیون ابتدا اعلام کرد که پس از مسابقه والیبال این سریال به روی آنتن می‌رود اما این اتفاق دیرتر رخ داد. مکرارا در شبکه یک سیما در هنگام پخش سریال «مدینه» زمان پخش «هفت سنگ» زیرنویس می‌شد، ابتدا ساعت ۲۳ و ۳۰ برای پخش این سریال اعلام شد اما بلافاصله این زمان تغییر کرد و با ذکر ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، این اشتباه اصلاح شد.

    پخش «هفت سنگ» در زمان اعلام شده در حالی صورت گرفت که با تکرار سریال رمضانی شبکه تهران با عنوان «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» نیز همزمان شد.

    حضور مهدی سلطانی و شبنم مقدمی در هر دو سریال رمضانی «هفت سنگ» و « مدینه» در حالی به چشم خورد که این دو بازیگر در هر کدام از سریال‌ها نقش‌هایی کاملا متضاد را بازی می کنند؛ در قمست اول سریال «مدینه» شبنم مقدمی را در نقش زنی که درغم از دست دادن شوهر اول خود با ظاهری سیاهپوش عزاداراست و به نوعی مهجور و درمانده، نگران از دست دادن پسرش است، می‌بینیم در حالی که در سریال «هفت سنگ» این بازیگر همسر و مادری شاد و سرزنده است که در اداره‌ی خانواده‌اش کاملا موفق به نظر می‌رسد.

    همچنین مهدی سلطانی نیز با دو گریم متفاوت در این دو سریال ظاهر می‌شود که همانند مقدمی در «مدینه» نقشی جدی بر عهد ه دارد و در «هفت سنگ» پدری شاد و خونسرد.

    در اولین قسمت از سریال «مدینه»، تبلیغ اسپانسر سریال در برخی صحنه‌ها به وضوح به چشم می‌آمد و سیروس مقدم که در سریال قبلی خود «پایتخت ۳» هم به خاطر پرداخت آشکار به اسپانسر، مورد انتقاد قرار گرفته بود، به نظر می‌رسد در سریال جدیدش هم به دلیل شرایط مالی تلویزیون نتوانسته خود را از بند تبلیغات برای تامین هزینه سریال رها کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.