حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اعلام جزئیات اجرای طرح “همای رحمت” سازمان هلال احمر
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 11:02
  • شناسه : 4457
    بازدید 5
    1

     رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر با اشاره به جرئیات طرح “همای رحمت”، گفت: علاوه بر برپایی چادرهای سلامت در مناطق محروم سبد غذایی در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود. فرحناز رافع در ارتباط با طرح “همای رحمت»” اظهار داشت:‌ این طرح امسال با ۶ سرفصل در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود و نیازمندان،‌ […]

    پ
    پ

     رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر با اشاره به جرئیات طرح “همای رحمت”، گفت: علاوه بر برپایی چادرهای سلامت در مناطق محروم سبد غذایی در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
    فرحناز رافع در ارتباط با طرح “همای رحمت»” اظهار داشت:‌ این طرح امسال با ۶ سرفصل در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود و نیازمندان،‌ زنان بی‌سرپرست،‌ خانواده زندانیان، سالمندان و … از اجرای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

    وی افزود: اهدای خون در شب‌های قدر و احیا یکی از سرفصل‌های این طرح بوده و چادرهای سلامت نیز در مناطق محروم برپا خواهد شد که در آن بیماران نیازمند از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره‌مند می‌شوند. همچنین ختم کامل قرآن در استان‌ها روزانه با مشارکت داوطلبان صورت خواهد گرفت.

    رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح همای رحمت اخذ کمک از همکاران داوطلب و مشارکت مالی خیرین انجام می‌گیرد، گفت: بسته‌های غذایی شامل حبوبات، قند و شکر، جایی،‌ گوشت سفید و قرمز نیز میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

    رافع با اشاره به اینکه توزیع گوشت سفید و قرمز بسته به شرایط استان و آب و هوای منطقه دارد، ‌تصریح کرد: سفره‌های مهربانی نیز در ماه مبارک رمضان برپا شده و با کمک خیرین، فقرا و نیازمندان شناسایی شده سر سفره افطار اطعام می‌شوند.

    وی خاطر نشان کرد:‌ شناسایی برای توانمندسازی نیازمندان، زنان سرپرست خانواده و زندانیان نیز از دیگر سرفصل‌های طرح همای رحمت به شمار رفته که در آن مددکاران و نیازمندان این موضوع را پیگیری می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.