حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
اظهارات احسان علیخانی پس از تذکر معاون سیما
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 19:17
  • شناسه : 3157
    بازدید 4
    2

    احسان علیخانی پس از اینکه برنامه‌اش از سوی معاون سیما مورد تذکر واقع شد، در برنامه جمعه‌ شب «ماه عسل» درباره‌ی حاشیه‌ها و انتقادهای اخیر نسبت به این برنامه صحبت کرد. به گزارش ایسنا،‌ سازنده ویژه برنامه افطار شبکه سه (ماه عسل) در برنامه روز گذشته (۱۲ تیر ماه) چند تن از جانبازان جنگ را […]

    پ
    پ

    احسان علیخانی پس از اینکه برنامه‌اش از سوی معاون سیما مورد تذکر واقع شد، در برنامه جمعه‌ شب «ماه عسل» درباره‌ی حاشیه‌ها و انتقادهای اخیر نسبت به این برنامه صحبت کرد.

    به گزارش ایسنا،‌ سازنده ویژه برنامه افطار شبکه سه (ماه عسل) در برنامه روز گذشته (۱۲ تیر ماه) چند تن از جانبازان جنگ را به برنامه خود دعوت کرده بود.

    او در پاسخ به اظهارات یکی از مهمانان مبنی بر اینکه برخی نان در درد مردم می‌زنند و می‌خورند‌، گفت: می‌دانم اگر بخواهم در این باره صحبتی کنم، سوء استفاده از مردم است اما اجازه می‌خواهم صحبت کنم.

    علیخانی سپس به توضیح این مطلب پرداخت که در طول سال هیچ کاری انجام نمی‌دهد، برنامه دیگری نمی‌سازد و کل سال به فکر برنامه‌ای است که قرار است در ماه رمضان اجرا کند.

    مجری و تهیه‌کننده ماه عسل سپس تصریح کرد: تمام پولی که من از این برنامه در یک ماه درمی‌آورم، ۴۵ میلیون تومان است. حتی کت و شلواری هم که با آن جلوی دوربین حاضر می‌شوم را با پول خودم می‌خرم و این طور نیست که مدیر شبکه هزینه‌ی آن را برایم کارت به کارت کند.

    علیخانی افزود: ۳۵ روز است که خانواده‌ام را ندیده‌ام و شب‌ها روی کاناپه می‌خوابم. به خدا تمام مهره‌های گردن و کمرم درد می‌کند فقط به عشق آنکه صندلی برنامه را به مردم بدهم تا از دردشان بگویند. چون دلم می‌خواهد برای این مردم کاری که از دستم بر می‌آید را انجام دهم. هر روز دغدغه اینکه مهمانان به برنامه برسند را داریم. یا باید دوستانمان را فرودگاه بفرستیم یا ترمینال و یا ایستگاه راه آهن تا مهمانان برنامه را به موقع به استودیو بیاورند.

    سازنده برنامه «ماه عسل» گفت: مگر می‌شود خطایی نداشته باشیم؟! من هم قبول دارم که برنامه ما کاستی‌هایی داشته است و این امری طبیعی است. به قول محسن تنابنده که می‌گفت: وقتی برنامه‌ای را من ساخته‌ام به مادرم چکار دارند؟!

    او اضافه کرد: جایی خواندم که نوشته‌اند دست کثیفت را از سر کودکی که به برنامه‌ات آوردی بردار! دست من کثیف اما شماها که مدعی دست‌های پاک را دارید، چرا کاری نمی‌کنید؟!

    به گزارش ایسنا، در پی حاشیه‌های پیش‌آمده برای دو برنامه «ماه عسل»، علی‌اصغر پورمحمدی – معاون سیما – در نامه‌ای به شبکه سه تذکر داد و خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمان‌های دو برنامه یادشده شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.