حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3660 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
آغاز عملیات اجرایی طرح ملی “افق” با شروع ماه مبارک رمضان
  • ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت: 23:56
  • شناسه : 4135
    بازدید 3
    1

    طراح طرح ملی “افق” گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان با ارسال پیامک های میلیونی به شهروندان جهت مشارکت جمعی مردم در نهضت فهم قرآن راه اندازی خواهد شد. محمدرضا پورمعین، طراح طرح ملی “افق” در گفت و گو با خبرگزاری شبستان با اشاره به نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی این طرح گفت: این […]

    پ
    پ

    طراح طرح ملی “افق” گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان با ارسال پیامک های میلیونی به شهروندان جهت مشارکت جمعی مردم در نهضت فهم قرآن راه اندازی خواهد شد.
    محمدرضا پورمعین، طراح طرح ملی “افق” در گفت و گو با خبرگزاری شبستان با اشاره به نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی این طرح گفت: این نشست در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز عملیات اجرایی طرح ملی “افق” با حضور مسئولان ۱۵ کمیته تخصصی جهت تبیین شرح وظایف این کمیته ها برگزار شد.

    وی با بیان اینکه این نشست با حضور اکثریت مسئولان نهادها و دستگاه های مربوطه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این نشست ضمن تشریح وظایف هر کدام از مسئولان دستگاه های مربوطه، پیشنهادها، قراردادها و تفاهم نامه های همکاری نیز ارائه شد.

    پورمعین با بیان اینکه در این نشست بنده به عنوان طراح طرح ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت کار، توضیحی در خصوص دورنمای نقشه فصل تابستان طرح دادم، اظهار داشت: در این جلسه عباس سلیمی از خادمان برجسته قرآنی بر ضرورت همکاری دستگاه های دولتی نسبت به راه اندازی این طرح تاکید کرد و محمدزاده، مدیر رادیو قرآن جهت همکاری رسانه با طرح افق اعلام آمادگی نمود.

    طراح طرح ملی “افق” تصریح کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان با ارسال پیامک های میلیونی به شهروندان جهت مشارکت جمعی مردم در نهضت فهم قرآن راه اندازی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه علاقه مندان در چهار فرایند با این طرح مشارکت خواهند داشت، گفت: علاقه مندان با پرداخت روزانه ۱۱۴ تومان و ماهیانه هزار تا ۱۰ هزار تومان در این طرح سهیم خواهند شد تا ایران با مدیریت قرآن در سطح منطقه و جهان اسلام با تولید سالیانه ۲۰ میلیون جلد قرآن کریم به عنوان اولین تولید کننده این کتاب الهی قرار گیرد.

    شایان ذکر است، طرح ملی افق به منظور مشارکت مردم در امر توسعه فرهنگ قرآن با حمایت معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیروان امام هادی (ع) با شعار «هر ایرانی، هر سال، اهدای یک جلد قرآن کریم» طی فرآیند پنج ساله انجام می‌گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.