حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
۲ پیشنهاد شهاب مرادی به رئیس جمهور
  • ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 18:53
  • شناسه : 2833
    بازدید 8
    2

    حجت الاسلام شهاب مرادی که چند سالی است وجهه همت خود را احیاء جایگاه حضرت خدیجه(س) در جامعه اسلامی ایران قرار داده است، در برنامه ماه خدا ، دو خواسته از رئیس جمهور در این خصوص را مطرح کرد. وی با اشاره به جایگاه بی بدیل حضرت خدیجه(س)، همسر نبی مکرم اسلام(ص)، گفت:  از آقای […]

    پ
    پ

    حجت الاسلام شهاب مرادی که چند سالی است وجهه همت خود را احیاء جایگاه حضرت خدیجه(س) در جامعه اسلامی ایران قرار داده است، در برنامه ماه خدا ، دو خواسته از رئیس جمهور در این خصوص را مطرح کرد.

    وی با اشاره به جایگاه بی بدیل حضرت خدیجه(س)، همسر نبی مکرم اسلام(ص)، گفت:  از آقای روحانی ۲ درخواست دارم: نخست اینکه تقاضا دارم یک روز را در تقویم به نام حضرت خدیجه(س) نامگذاری کنند. دهم ربیع الاول مصادف با سالروز ازدواج این بانوی بزرگ و پیامبر اسلام بهترین روز برای این نامگذاری محسوب می شود.

    وی دومین تقاضا را ضرب سکه به نام حضرت خدیجه(س) عنوان کرد و افزود: ضرب سکه بهار آزادی به نام ام المومنین خدیجه(س) هم پیشنهاد دیگر بنده است. سکه تمام بهار آزادی که یک سوی آن مزین به نام ایشان بوده و سوی دیگر آن تصویر امام راحل باشد.

    ۲ پیشنهاد شهاب مرادی به رئیس جمهور

    ۲ پیشنهاد شهاب مرادی به رئیس جمهور

    این چهره نام آشنا افزود: در بررسی که از نقاط مختلف کشور انجام گرفته، موارد قابل تأملی درخصوص نحوه نامگذاری متولدین ۱۰ سال اخیر مشاهده شده، مانند اینکه در ۱۰ سال گذشته در کل شهر همدان تنها ۳ دختر به نام خدیجه نامگذاری شد و شهر اراک ۵ دختر و سمنان ۱۰ کودک. این در حالی است که این شهرها از متدین ترین شهرهای کشور هستند.

    وی خاطرنشان کرد: برای معرفی این بانوی بزرگ، نیاز به فرهنگسازی است و باید مسئولان هم در این زمینه تلاش کنند و نامگذاری روزی به نام ایشان و ضرب سکه از جمله این تلاش ها می تواند باشد.

    به گزارش مهر، چند سالی است که شهاب مرادی تلاشهایی برای ترویج نام و یاد حضرت خدیجه کبری(س) انجام می دهد که از جمله آن می توان به کمپین «تکریم مادر مهربان» در صفحه اینستاگرام وی اشاره کرد. در این کمپین که نام دیگر آن « مرا به نام مادرم صدا بزن» است از دختران ایرانی خواسته شده تا به صورت نمادین فقط روز دهم رمضان مصادف با وفات ام المومنین، نام خود را خدیجه بگذارند.

    اینک باید دید که رئیس جمهور که خود روحانی است چه پاسخی به دو پیشنهاد حجه الاسلام مرادی خواهد داد؟

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.