حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3656 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 141×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
پرداخت اینترنتی هزینه چاپ قرآن در سایت تلاوت میسر شد
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت: 9:16
  • شناسه : 3018
    بازدید 13
    2

    علاقه‌مندان به مشارکت در هزینه‌ چاپ قرآن کریم و هدیه آن به مردم نقاط محروم کشور می توانند از طریق سایت تلاوت نسبت به ثبت‌نام و پرداخت اینترنتی مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند. به گزارش مهر، ماه مبارک رمضان به عنوان «ماه قرآن» فرصت بسیار مناسبی است تا خودمان و دیگران را بیش از […]

    پ
    پ
    علاقه‌مندان به مشارکت در هزینه‌ چاپ قرآن کریم و هدیه آن به مردم نقاط محروم کشور می توانند از طریق سایت تلاوت نسبت به ثبت‌نام و پرداخت اینترنتی مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

    به گزارش مهر، ماه مبارک رمضان به عنوان «ماه قرآن» فرصت بسیار مناسبی است تا خودمان و دیگران را بیش از پیش، از چشمه‌سار حیات‌بخش قرآن کریم سیراب کنیم و این مهم میسر نیست مگر با تلاوت و تدبر در قرآن کریم.

    بدون شک اولین نیازمندی برای خواندن قرآن به صورت فردی و یا جمعی، دسترسی به کتاب قرآن است و این درحالی است که نقاطی از کشور پهناور ما در این رابطه دچار کمبود است و بسیاری از تشنگان معارف قرآنی حتی از فیض نظر انداختن به خطوط نورانی قرآن کریم محرومند.

    سازمان دارالقرآن‌الکریم از سال گذشته، در طرحی با عنوان نورباران اقدام به جلب مشارکت مردم برای پرداخت هزینه چاپ قرآن کریم کرده است که طی آن هر یک از مردم خیراندیش کشورمان می‌توانند در حد تمکن مالی خود از یک جلد تا هر میزانی که برایشان مقدور است در این طرح مشارکت کنند.

    در طول سال ۱۳۹۳ یعنی اولین سال برگزاری این طرح، مردم نیک‌اندیش کشورمان هزینه چاپ قریب به  ۱۰۰ هزار جلد قرآن کریم را پرداخت کردند که تمامی آنها در بین مردم نقاط محروم کشور توزیع شده است.

    در این طرح هزینه چاپ هر جلد قرآن، با کیفیت کاغذ و جلد مناسب و با دوام ۷ هزار تومان است که خیران محترم می‌توانند با نیت‌هایی همچون کمک به توسعه فرهنگ قرآن کریم و یا با در نظر گرفتن حوائج دنیوی و اخروی خود و یا به منظور بهره‌مندی درگذشتگان از ثواب این انفاق جاریه، در این طرح مشارکت کنند.

    علاقه‌مندان پرداخت اینترنتی هزینه چاپ قرآن کریم از اینجا اقدام کنند.

    پرداخت حضوری نیز از طریق شماره حساب ۸۸۸۸۸ بانک ملی شعبه عظیم‌پور تهران میسر است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.