حدیث روز
امام صادق (ع) می فرماید : هر كس در ماه رمضان صدقه اى بدهد ، خداوندْ هفتاد نوع بلا را از او بر مى گرداند. ثواب الأعمال : ص ١٧١ ح ١٩

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3753 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 142×
صفحه اصلی » گروه » دسته‌بندی نشده
«میم‌کاف» به ماه رمضان شبکه یک نمی‌رسد/ «از یادها» رفته کاندیدای پخش رمضانی
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت: 3:20
  • شناسه : 9279
    بازدید 9
    2

    کارگردان سریال «میم‌کاف» اعلام کرد: قرار بود سریال خانوادگی، شاد و مفرح «میم‌کاف» را برای ماه رمضان شبکه یک آماده کنیم اما کار برای این زمان آماده نمی‌شود؛ این در حالی است که «از یادها رفته» کاندیدای پخش رمضانی شبکه یک شد. امیر پور وزیری کارگردان و سرپرست تیم نویسندگان با اشاره به اینکه نگارش […]

    پ
    پ

    کارگردان سریال «میم‌کاف» اعلام کرد: قرار بود سریال خانوادگی، شاد و مفرح «میم‌کاف» را برای ماه رمضان شبکه یک آماده کنیم اما کار برای این زمان آماده نمی‌شود؛ این در حالی است که «از یادها رفته» کاندیدای پخش رمضانی شبکه یک شد.
    امیر پور وزیری کارگردان و سرپرست تیم نویسندگان با اشاره به اینکه نگارش این مجموعه تلویزیونی که از چندین ماه گذشته به سفارش سیما فیلم شروع‌شده گفت: تاکنون پانزده قسمت از این مجموعه نوشته‌شده و از این هفته نگارش ۱۰ قسمت پایانی کار را شروع می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنم تا اواخر فروردین‌ماه نگارش کار تمام می‌شود.

    وی ادامه داد: با آماده شدن متن پس از تعطیلات نوروز، پیش‌تولید کار را شروع می‌کنیم. ابتدا قصد داشتیم این مجموعه را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنیم، اما کار برای این زمان آماده نمی‌شود و ۵ ماه تصویربرداری دارد.

    *«میم کاف» فیلم‌نامه توسط محسن ملکی و حسین حقیقی در حال نگارش است؛ این سریال بیست‌وپنج قسمتی داستانی خانوادگی، شاد و مفرح دارد که جوانان در آن حضور دارند و بسیار شاد است.
    این در حالی است که سریال «از یادها رفته» به‌تعبیر اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال، در حوزه تاریخ معاصر می‌گذرد. داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به‌دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو (حسین یاری) و مهربانو (هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد.

    *حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران این سریال هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.